Gå til innhold

7 dager igjen til termin!

Anbefalte innlegg

Var på kontroll i dag på sykehuset. (Må det pga svangerskapsdiabetes).

Alt så fint ut med lillemann og han koser seg visst veldig der inne i følge jm!

Hmmm... ser ikke ut til at han har planer om å forlate hulen enda, men jeg håper jeg slipper å må gå mye over! Sist gang kom jenta mi 6 dager før termin, så hvis han skal følge søsteren sin må han komme ut i morgen!

Synes tiden har gått kjempefort! Gledegruer meg til fødselen, for jeg er jo så spent på hvordan han ser ut!

Kjenner også at jeg slapper mer av nå etter at pappen kom seg hjem på fredagen i fra Øst Timor.

Er det mange her som har født mye før tiden???? Synes nesten "alle" har født før tiden her inne...

Ønsker dere alle lykke til med kommende babyer! Håper at alle får friske og fine barn!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8031473-7-dager-igjen-til-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg var på kontroll hos jordmor i dag, og endelig hadde hodet begynt å feste seg... Termin er nå på søndag, så det var på tide. Jeg som hele tiden har hatt på følelsen at gutten skulle komme før tiden, men nå lukter det overtid her.

Ja! Mange som sniker i køen, og flytter inn i januarklubben. Det er dårlig gjort :o(

Det blir så UTROLIG spennende å se hvem som har vært der inne så lenge. Vi venter 1. mann, og jeg er mye roligere enn jeg hadde trodd jeg kom til å være mht. fødselen.

Tvi tvi til dere alle sammen :o)

Heia!

Det er fullmåne imorra, så det er mulig han kommer i samme tid iforhold til termin som søsteren sin.

Mange mener også at fødselen er litt psykisk betinget, imorgen kommer også pappaen hjem. Det kan sikkert gjøre litt utslag.l

Lykke til ihvertfall. :-)

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...