Gå til innhold

I dag kom KRYP strømpebuksen


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fundert på å kjøpe en sånn en jeg og.... Syntes bare den var litt dyr... Han gjør jo ingen tegn på å krype enda, så jeg kan tenke meg om litt til om jeg skal bestille en! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Loppelill hadde et godt tips om å klippe av skli-sokker slik at de kunne dras opp til kneet istedet. Det var et kjempegodt, og mye billigere, forslag!

Men det er sikkert en morsom strømpebukse;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med lit info når du har prøvd den da Tineke!!! Lurer på om jeg skal investere i noen sånne når det nærmer seg krabbing her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt strykemerker til å ta på strømpebuksen. De koster kr 45 for to stk, er to kattepoter. De selger det i Inspirasjon (garn, stofffer osv..) butikker og på nettstedet alexi.no :) Men nå bestiller jeg en krypstrømpebukse også, for den var så tøff ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, det var jo en skikkelig god ide!! :o)

Hmmm... Skal forbi en Panduro-butikk på fredag (tror jeg), da skal jeg sjekke om de kanskje kan ha sånt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var så kule at den måtte jeg ha, en rosa og en sort :) gleder meg til den kommer, vesla er oppe på alle fire hele tiden men ho sklir jo , så nå blir det nok andre boller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min har en slik strømpebukse og den er helt super... Uten den er han nesten som bambi på isen hvis han ligger rett på parketten. Han kryper ikke helt enda men det er ikke langt unna, står og gynger frem og tilbake og funderer på hvordan han skal knekke "krypekoden"... :) Strømpebuksen er ihvertfalll et kjøp jeg ikke angrer på, det eneste jeg angrer på er at jeg bestilte den i hvit så den blir så fort møkkete.

Anbefales...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...