Gå til innhold

Noen her som har prøvd hostesaft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har akkurat gått til innkjøp av det, til og med smakt ett par slurker Ikke Godt! Men hvis det virker, så skal jeg stå i smaken.....

Det sies det er viktig å ta den dagene før EL, men ikke under og etter pga det kan forvanske at egget fester seg

Men jeg hører gjerne også fra andre som har prøvd Solvipect.

Lykke til Eila70 uansett :-)

Har prøvd det mange ganger, har ikke hatt noe særlig el- slim til vanlig, har sett at det har gitt meg mer el- slim, uten at det virket på noe annet...

Har også prøvd salviete i uka før el, pluss progesta care krem, kjøpt på helsekost. Bruker det enda( brukt siden juni) En gang vil vi lykkes det er jeg sikker på!!

Jeg prøvde det noen pp samtidig som jeg drakk grapefruktjuice/spiste grapefrukt. Tror jeg hadde merkbart el-slim to av gangene. Husker ikke om det var solvipect, men det var iallfall slimløsende hostesaft (og ikke hostedempende). Samtidig med hostesaften hadde jeg noen tilfeller av mageknip el. noe lignende, mistenkte hostesaften og kuttet den ut.

Før forrige el satset jeg på nattlysolje (4-6 kapsler slik doseringen sier) og selv om det sikkert var tilfeldig så hadde jeg faktisk el-slim flere dager på rad (og el på dag 7).

Mange skryter av hostesaft (og grapefrukt) så det er sikkert noe i det... og det skader jo ikke å prøve det heller :-)

Hei,

Jeg er en liten tur innom fra gravid-moden alder, og ville bare si at jeg brukte Solvipect hostesaft. Jeg var kjempeforkjølet og drakk som foreskrevet på glasset. Sluttet med det uken før EL, og jeg er nå 12 uker på vei:-) Vet jo ikke om det pga. hostesaften da, men det skader jo ikke å prøve?

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...