Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Ville absolutt kjøpt voksipose. Jobber i barnehage, har sett veldig mange forskjellige poser i bruk. Var aldri i tvil om at jeg ville ha voksi. Den er varm, man behøver ikke mye tøy oppi. Dessuten kan man bruke sommerdyne i (fikk med på kjøpet) når det blir for varmt med ull. Bruker den nesten året rundt.....
LegallyBlond Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 HAr vært utrolig fornøyd med voksiposen vår. Da gutten vår var 5 mnd ville han gjerne opp å se litt, så vi bytta ut kombibagen med voksipose i sportsvogndelen og den var veldig lun og god. HAn har aldri vært kald i dne posen, selv i mange minusgrader har vi bare hatt på ham ulldress og teppe oppi posen og han har vært god og varm. Nå er han snart to og har fremddeles grei plass i posen. Så er den veldig enkel å regulere, av og til har vi snørt den helt sammen, av og til bare hat deler av den over ham, eller kun hatt den som et lunt sitteunderlag. Synes variasjponsmulighetene har vært mange. Nå ser det ut som vi blir nødt å skaffe oss en søskenvogn, da lander vi på phil and teds (trehjuling med søskensete)og i en sånn vogn blir det kanskje litt stort med voksipose, og iallefall i søskensete. Da blir det nok til at vi kjøper en dunpose i tillegg. Så kommer litt an på hvilken vogn du skal ha, men har du kombi/duovogn med god plass vil jeg absolutt anbefale voksi.
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Jeg er ikke enig i deg,jeg jobber også i barnehage og jeg synes voksiposene er noe herk. Det finnes mange poser som er varme. De barna som bruker voksipose hos oss får ikke til å bruke de selene som er festet i vognen (alle har kombi) når de bruker posen så de må bruke seler som man fester selv og da får de ikke til å ligge ordentlig nede i posen. Vet at det er hull i posen der det er meningen at selene skal gå gjennom),men det går ikke på noen av de posene og vognene som vi har i barnehagen. Dette er kanskje forskjellig fra vogn til vogn. Synes også at voksipose er så stor og tung og veldig uhåndterlig.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 vi har også kombivogn, og kan ikke si jeg helt skjønner problemet med "voksi i kombivogn..." - hmmm... går så det suser det hos oss! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå