Gå til innhold

Når jeg begynner i jobb igjen så skal jeg ha med Karsten på jobb, jeg...


-carina-

Anbefalte innlegg

For det er visst greit å ha med barna på jobb ett par ganger i året...

 

Hi, hi! Det skulle ha tatt seg ut!! :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lar seg i gjøre i alle jobber nei..

Ikke bare bare å ha med seg Karsten på sykehuset en nattevakt for eksempel. Litt lettere for meg som jobber i barnehage kanskje?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... da får jeg nok gjort akkurat like lite/mye som jeg får gjort nå om dagen, altså stort sett ingenting. Vet ikke om sjefen er like fornøyd med det, men han kan kanskje være barnevakt??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bare setter babyen på sjefens kontor og klager masse over at dagmamman er syk eller barnehagen er stengt også går man og gjør jobben sin!!! HAHA!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønte nesten at du så på, ut fra kommentaren din... :o)

Men tenkte kanskje noen andre kom innom her som ikke har sett programmet! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har da med seg barna på jobb!!

 

Eldstemann er en rolig kar, og han kan fint sitte på pauserommet med lego eller tegnesaker - og kan godt finne på å komme inn på kontoret for å vise meg noe... Kanskje ikke fullt så heldig bestandig!

 

Mellomsten har vært med i én time - det dekket tre damer og en mann - og de har aldri hatt så høyt blodtrykk som de hadde da! Så hun blir ikke med før hun kan sitte stille og tusle med sitt;-)

 

Minsten har vært med på jobb fra hun var 6 uker gammel! Men nå har jeg heldigvis full permisjon fra nyttår. Det var enklere å være i jobb med et spedbarn enn en bajas på 6 mnd som skal ha mattilvenning:-) Har hatt så mange til å passe på/trillepiker og bleieskiftere, at;-)

Så er jeg selvstendig næringsdrivende, da...

 

Men det hadde jo vært interressant da, -carina-, å se hvor mange knapper de klarte å trykke på, og hvor mange støpsler og slanger de ville klare å trekke i. Kanskje skru opp dryppteller noe? Kan bli fart i sakene av slikt, vet'u;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs nok litt hva slags jobb man har, ja ;o)

 

Mamma er tannlege og måtte ha med seg søsteren min på jobb da hun var tre måneder gammel (var jo på 70-tallet) og hun var der hver dag i en måned! En smule stressende, skulle jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Jeg var og besøkte klassen min(VK2 allmenn, hatt de i to år, de er nesten "barna mine" de også!) og viste fram Ingrid, og de sa at det var heeelt greit at jeg tok med Ingrid til undervisninga, hun kunne jo bare sitte i en vippestol i timene, og dette mente de med halvt alvor... De er jo så søte da! Ser dem igjen neste tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...