Gå til innhold

Når jeg begynner i jobb igjen så skal jeg ha med Karsten på jobb, jeg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha... da får jeg nok gjort akkurat like lite/mye som jeg får gjort nå om dagen, altså stort sett ingenting. Vet ikke om sjefen er like fornøyd med det, men han kan kanskje være barnevakt??? :)

Annonse

Man har da med seg barna på jobb!!

Eldstemann er en rolig kar, og han kan fint sitte på pauserommet med lego eller tegnesaker - og kan godt finne på å komme inn på kontoret for å vise meg noe... Kanskje ikke fullt så heldig bestandig!

Mellomsten har vært med i én time - det dekket tre damer og en mann - og de har aldri hatt så høyt blodtrykk som de hadde da! Så hun blir ikke med før hun kan sitte stille og tusle med sitt;-)

Minsten har vært med på jobb fra hun var 6 uker gammel! Men nå har jeg heldigvis full permisjon fra nyttår. Det var enklere å være i jobb med et spedbarn enn en bajas på 6 mnd som skal ha mattilvenning:-) Har hatt så mange til å passe på/trillepiker og bleieskiftere, at;-)

Så er jeg selvstendig næringsdrivende, da...

Men det hadde jo vært interressant da, -carina-, å se hvor mange knapper de klarte å trykke på, og hvor mange støpsler og slanger de ville klare å trekke i. Kanskje skru opp dryppteller noe? Kan bli fart i sakene av slikt, vet'u;-)

Det spørs nok litt hva slags jobb man har, ja ;o)

Mamma er tannlege og måtte ha med seg søsteren min på jobb da hun var tre måneder gammel (var jo på 70-tallet) og hun var der hver dag i en måned! En smule stressende, skulle jeg tro...

Hihi! Jeg var og besøkte klassen min(VK2 allmenn, hatt de i to år, de er nesten "barna mine" de også!) og viste fram Ingrid, og de sa at det var heeelt greit at jeg tok med Ingrid til undervisninga, hun kunne jo bare sitte i en vippestol i timene, og dette mente de med halvt alvor... De er jo så søte da! Ser dem igjen neste tirsdag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...