Gå til innhold

Er det bare meg....


fjolla

Anbefalte innlegg

eller er det flere som er blitt flinke til å kle på en "ål" av en unge. F.eks. er det ikke noe problem å ta på strøpmebukse på et barn som snur seg på magen før du aner ordet av det og febrilsk prøver å komme seg "unna" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker i "gamle dager", jeg, når jeg så disse søsknene/svigerinnene mine som har slitt med sine åler... Nå er det jeg som sliter! Det går på forunderlig vis, men mine søsken advarer meg og sier det blir verre når de blir sterkere... :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har nok noe å se frem til der :) Jeg ser helt klart fordelen med up&go bleier etterhvert, litt enklere å ta på enn denne tapen på hver side.... Er gøy med utviklingen da, bare synd at det går så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan herved melde meg inn i den klubben ja :)

Har en liten mark som helst skal sitte, eller stå eller ligge på magen og aller helst ikke ligge på ryggen.

 

Men søte er de forde de små markene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ål"e bare forbokstaven!. På stellebordet...så må jeg holde henne fast under på kledning. Det har vært flere ganger hun har flirt....den lille lure pia;) da må jeg også flire.

Hua og votter ...er rene ulvehylet... hodet bakover....heheh:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset ligger Benjamin kjempefint når jeg steller han. Har en uro festet i taket over han som han ser på. Ikke kan han snu seg heller ennå, men kjenner problemet. Har vært praktikant i mange år. Gleder meg nesten til lillegutt også begynner å utvikle seg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vel ikke akkurat si at jeg er blitt flink til å kle på ålen min! Men man håndterer det da etter beste måte;-) Her må jeg gi noe i hendene hennes for å holde henne i vater, mens jeg fester på bleien på begge sider. Det skal da også sies at jeg da ofte har to andre unger som henger over og skal ha hennes oppmerksomhet fra forskjellige spennende vinkler... Og ja, stelleplaten er på gulvet!

Jeg tar henne på fanget, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye hun makker er det rart at hun i det hele tatt har på seg klær ja:) Hun får som regel på seg klærne når hun ligger på magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...