Gå til innhold

Å guud, så lenge det er til april!!

Anbefalte innlegg

Jeg haaater å telle dager, men jeg har ti uker igjen i morgen, og da er det ikke så vanskelig å regne ut at det er 70 dager igjen til termin.

Det er fantastisk deilig å se en ende på dette svangerskapet, (har vært tungt) og det hjelper å holde motet oppe.

Meeen, det er fremdeles så lenge til, mistenker at mars blir veeldig lang. Kan noen trykke på fast forward, please... :)

Fortsetter under...

E gla det e en stund igjænn enda...-Vi må få fløtta i en større leilihet først!!!Å det ser jo ikke ut som det e så ænkelt å få tak i....!!

Men har åsså hadd et forholdsvis lætt svangerskap til nu i hvertfall(bank i bore!!)

Men skjønne dæm som har hadd masse plaga!!

For å være ærlig så syns jeg at tiden går kjempe fort!

Det er ikke lenge siden jeg telte fager fra 109 og til "magiske" 100 og sånt....+ at jeg liker tanken på at det er + - 14 dager....., og mine kommer som reger litt før termin...jeg oxo har det fryktelig vondt ( bekkenløsning), men bestemt meg for å nyte den siste tiden og bare se frem mot fødselen ;o)

Jeg signerer denne, hovedinnlegger:) Er begynt å bli skikkelig lei nå. Noen dager skikkelig bånn, mens andre helt fine. Synes det er ALTFOR lenge til april altså! Og med en 5-åring, og en 3-åring i huset blir dagene rimelig hektiske, i tillegg til at jeg fremdeles er i full jobb. Ikke mye tid til å slappe av,nei! Må si jeg synes det har vært tyngre denne gangen ja..

Magen begynner for alvor å bli stor og tung, som igjen begynner å kjennes litt på ryggen. Blir helt pest av å gå opp en trapp, og orker nesten ikke tanken på husarbeid. Håper inderlig den siste innspurten går raskt!!!!!:)

Syns det e lenge til april år ej kika framover, men det he jaggu gått fort når ej kika mej tilbake... Syns ej netopp he sagt at det e en mnd til jul, no e det over en mnd sida... Ej he oxo en del ting som må ordnast enda.. E førstemann ditte, so det e veldig mykje vi treng... Kjekt og sleppe og stresse med det.. Men herregud kor lyst ej he og sjå den lille sønnen min no med en gong!!!!! =o) Så en fast-knapp hadde nok ej oxo ville ha brukt hadde det gått and.. hehe... =o)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...