Gå til innhold

Nattsvette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg plages så av nattesvette, våkner ofte av at dynen er kliss våt. Den må enten snus, eller byttes på. Det er 2 mnd siden fødselen. Dette gjør meg bekymret, er det noe galt med meg? Er det hormonelt? Derfor spør jeg om det er flere her inne som sliter med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. selv har jeg ikke sliti med noe svette etter fødselen, men venninden min gjør det.. Må ofte skifte på senga si om natta, og det er 4 uker ca siden hun fødte-.. så tror det er vanlig......

Skrevet

helt normalt. er vel noen kg... man skal ha bort. Her kan jeg enda være ganske varm...og pia er 6 mnd. det kommer vel av at jeg ammer henne enda 1 gang på natta.

Skrevet

var sånn jeg å i begynnelsen.. skifte sengetøy hver dag.. som om man ikke har nok å gjøre...

Skrevet

Ja.

Var mye plaget av det etter at storebror var født. Denne gangen har det vært mindre, men det er en og annen natt jeg svetter MASSE, og må snu eller bytte på dynen. Også 2 mnd siden min fødsel.

Husker ikke hvor lenge det var slik sist.....

Skrevet

Eg har det slik enno, og snuppa er 5 mnd. Håpar det gir seg snart.. Kan tenkje meg det har med hormonar. Trur ikkje det er noko gale..

Skrevet

Greit å se at flere sliter med dette. Huff, jeg er såååå lei denne svettinga! Sover utrolig dårlig av det. Ekkelt er det når sengetøyet er vått og kaldt, og kroppen klam og seig!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...