Gå til innhold

Sover dere med vinduet oppe om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover dere med vinduet oppe om natten selv om baby ligger inne hos dere? Vi har frem til nå (baby er 2 mnd) ligget med vinduet lukket, og vi har ikke ventil på rommet. Nå har både jeg og far influensa, og det sier seg selv at luften er dååååårlig! Har tenkt mye på det i friske tider også, at det er usunt å sove med vinduet igjen. Vi savner den friske soveluften. Men tenker på lille baby som fort kan bli kald. Hun ligger langt fra vinduet, på soveskinn, i langermet body og pysj.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

me sover alltid med vinduet åpent. viss ikke får både eg og pappan migrene dagen etter, pluss at eg klarer ikek sove med det igjen. kan bli litt kaldt av og til, men har ullteppe og dyne på knøtten i tillegg til ullbody og pysj, og da har han vært god og varm=) merker at han også sover bedre når det er litt kjølig, og han har i tillegg blitt så vant til trafikklydene ute, og persiennene som slår mot vinduet=) han er 7,5 mnd nå, og har hatt vinduet åpent siden første natt.

Skrevet

Har du brukt lue på han?

Skrevet

Vi har alltid vinduet åpent! Spurte helsesøster, hun mente det var sunt! Bare ikke de ligger rett under og får trekk på seg. Vi bruker ikke lue på henne.

Skrevet

nei, me bruker ikke lue på han

Skrevet

Når det er + grader står vinduet hans litt åpent, jeg har vinduet åpent hele dagen når det er + grader! Mens vi på vårt rom har det åpent hele tiden stort sett:)

Skrevet

Vi har vinduet opent nesten uansett. Har termometer på rommet for å følge litt med. Det var 8 grader her inne i forrige uke - kler på barnet deretter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...