Gå til innhold

er det noen flere her som går hjemme å kjeder seg???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :o) Jeg gikk hjemme og kjedet meg :o) Men nå har jeg begynt å lese på www.noroff.no. Utdanner meg til multimediadesigner og gjør det hjemme. Hehe deilig å være hjemme. Vet ikke om det var noe godt forslag? Lykke til!

Jeg er hjemme og har vært sykemeldt 100 % siden desember. Det var deilig de første to ukene men nå begynner det å bli grusomt kjedelig.

Man vet man kjeder seg når eldgamle episoder av bevery hills 90210 er spennende. Mitt store høydepunkt er å gå en daglig tur i butikken. Men jeg har mange tipst på hva jeg kan gjøre; lime bilder inn i album, lese, gjøre ferdig et påbegynt studium på nki, bake, rydde i skap, Men det blir mest bare med tanken. da sitter jeg heller og gaper i sofan og ser dr.phil, nanny 911 og alt annet søppel på tv.

Huff, jeg trenger nok et spark bak..

jeg har glort allt, baker rydder, vasker, handler, rammer inn bilder, leser, men kjeder meg fremdeles... er vant til å jobbe 11timers vakter.. har vert sykemeldt siden oktober..å har ikke termin før 10juni... er virkelig dritt lei.. men tusen takk for tipsene.. bare å komme med fler.. ser på all driten på tv...

Hei,

hvorfor er du sykemeldt? Jeg bare tenkte at om du er i form til det, så hjelper det å ha en plan hver dag som involverer å komme seg ut. Jeg kjeder meg og, har vært sykemeldt fullt siden des., Men syns det hjelper å være et annet sted enn hjemme om enn bare på en kort tur, shoppe, kafe, besøke noen, lege, fysioterapeut osv. Regner med at du ikke er i form til å trene. Syns det hjelper best med litt selskap så en har noe å se frem til.Kanskje du kan gjøre ting du ellers ikke får tid til (og i hvert fall ikke etter at babyen har kommet): gå til frisør, tannlege, hudpleie,spa og nyte livet....Eller kanskje du har noen kjekke hobbier. Lykke til! Vet akkurat hvordan du har det--om det hjelper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...