prøver på nr2:) Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 ..tel å ta en titt på mæ også hvis du vil? Har sport mye her inne i det siste. Blir æ gravid denna månedn? Klare du å se nakka? E sååå spent! æ e født:150383 Min kjære e født:100782
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Jeg får ikke frem graviditet denne mnd, men jeg klarer ikke se når heller, ikke en gang årstid, noe jeg som regel får til. Blir litt irritert merker jeg, skjønner ikke hvorfor. Er du irritert på noen eller noe ? Ble nysgjerrig nå jeg, sitter her og rynker på nesa hehe..
prøver på nr2:) Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2007 åj.. e det så tydelig? Jo æ e veldig irritert og lei over at vi ikkje får det til. Min kjære virke ikkje å bry sæ så mye. Han si at han vil det veldig han også, men han bekymre sæ aldri for noe som helst. Så derfor føle æ mæ litt aleina me de følelsan æ har. Fleire rundt oss bli gravid og ei på jobb bruke å komme innom me sin lille baby. Føle det så urettferdig selv om æ veit at det e bære dumt. Men æ har drømt om det bestandi. Også e æ en generellt stressa og bekymra person.. Huff, blei litt skuffa nu. 3 stk hadde spådd mæ gravid i februar. Og ei har spådd at æ har mage tel sommeren..
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Kjære deg, selv om jeg ikke ser graviditet denne mnd, kommer det en februar imorgen + jeg har ikke alltid rett ! Med denne "seeingen" har man desverre aldri noen garanti, selv om jeg stoler på bildene jeg får opp, og jeg er sikre de sikter til noe, er det ikke alltid man tolker de riktig. Føler med deg når det gjelder prøving, hvor lenge har dere prøvd sa du ? Jeg følte nemlig en sterk irritarsjon i meg, nesten så sterk at jeg kunne grått, sånn sinnlig irritasjon ! Kanskje du skulle pratet med samboeren din om dette, forklare han hvordan det føles for deg, tror ikke det hjelper å gå å være oppgitt når man prøver. Da slapper man ikke av, og mange mener at man må være i et godt sinn og ikke stresset ! Jeg er ikke bare en "seer" også et menneske og jeg føler med deg, håper du får dette til ganske snart, meker nemlig irritasjonen din sterkt. Varm klem og lykke til
prøver på nr2:) Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2007 ååå.. tusen takk for det. Veldi godt å høre. Det må sies at æ har vært på jobb i over 8 tima.. og på trening. E sliten og det kan også være grunnen tel at æ e irritabel nu. Men joda, æ merke så absolutt på humøret at prøving har tatt på. Vi har bære prøvd siden i mars. Så burde ikkje klage. Men æ har vært mye plaga. Har hatt endometriose, cyste og sammenvoksninge. Vært operert 3 gang på noen år. Va på ultralyd i går og da så alt helt fint ut.. JIPPI!! Så hvis æ virkeli e så irritert så burde æ nok heilt sikkert ta mæ sammen. Sette stor pris på min kjære og prøve å nyte at vi har kun oss sjøl å tenke på, men det store barneønsket e foran det meste. Har prata me han flere gang men han forstår nok ikke hvordan æ har det innerst inne. Han si bære at æ stresse for mye.. Men æ klare ikkje å la vær... Men det ordne sæ tel slutt ska du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå