Gå til innhold

Bruker dere baby-safe-feeder?


-carina-

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en baby-safe-feeder, men glemmer at jeg har den i hus. Har foreløpig bare prøvd den ut med eple og pære, men hver gang vi gir den til Karsten ser det ut som om vi prøver å forgifte gutten. Enda jeg "spiser" på den på forhånd for å vise ham at dette er helt trygt... Så rart, gutten vår som elsker å gnage på alt mulig. Og han er veldig glad i fruktmosen med eple og mango i... Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva er det?? Trodde baby safe var en pose de sov i, men så kom feeder også.... Føler meg litt dum nå da haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er babysafe feederen en god investering!!!

Hun skal helst ha alt vi spiser og gnager jo på alt hn ser, så da hender det at hun får smake på ting i feederen..

 

Benni-min: det er et nett man kan putte ting inni sånn at barna kan smake på ting uten at de biter av biter av det de smaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den netopp, han elsker den med mandarin i :) En måte å få i han væske på iallefall

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har prøvd den to ganger... den ene gangen med gulrot i og den andre gangen med en rensket pære i... men hun gnagde like gjerne på den andre enden, altså håndtaket, så da ble jeg liksom ikke så gira på å bruke den... (er jo litt styr synes jeg med å vaske etc)

 

men skal gi det en sjanse til og se hva hun synes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...