frkutålmodig Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Å jeg er såå godtesjuk!!! Nå har jeg begynt å bake cookies..mmm deilig :-) Lagt på meg 15 kilo allerede, og tre uker til termin.. men skit au.. det får stå til :-) Andre som er like sukker syke???
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Hehe NEI du er ikke aleine! Jeg har to uker til termin, har lagt på meg 24 kilo!!!! Har spist mye annet en bare snop også da;)
Batien Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Jeg er også godtesjuk!!!! Bare måååå ha sjokolade hver dag... sluker den, og merker nesten ikke at jeg spiser. Hehe. Har lagt på meg 16 kilo og over 5 uker til termin. Jaja...
steinbukk81 "fødeklar" Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 hei! det er jammen godt å høre at man ikke er den eneste:) jeg har lyst på godteri nesten hele tida, og spesielt sjokolade! Mmmmm... jeg er snart 32 uker på vei, og har gått opp 18 kg!!! må få sagt at jeg spiser mye sunn mat i tilegg da:)
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Vi prøver å holde oss strengt til regelen om at snop bare er lov i helgene (greit å ha sånne rutiner på plass før barnet kommer), men når jeg er alene hjemme på dagtid, så... Det hender titt og ofte at det ramler sjokolade eller is ned i handlevognen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå