Gå til innhold

HEI MARITA -HAR DU TID ...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du om jeg blir gravid i år og evt kjønn..?

Lurer også på hvordan formen evt. vil være i sv.skap..?

Jeg er 9. sept.-68

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.dinbaby.com/forum/thread/7997232

Jeg svarte det på nytt der inne forrige dagen, men mulig du ikke har sett det :) Håper det er svar på det du lurte på, om ikke spør GJERNE igjen ! :)

Da kan jeg jo samtidig spørre deg, når tror du jeg blir gravid igjen ? 16.07.82 på meg !!!

Klem og kos :)

Skrevet

Dytter på denne jeg, nå er det MIN tur til å dytte *ler*

Skrevet

Hei vennen :-)

Er nok bare meg som er litt svimete!!!

Er litt spent på om det blir fler nå når vi skal beg. igjen med prøving og siden det har vært mange nye her inne så har jeg prøvd å spørre alle hehe...

Jeg husker nå at det var du som så meg med mange barn , og jeg jobber ikke i barnehage hehe så det høres jo lovende ut !!!

Jeg ser deg gravid neste sommer, det var liksom det første som dukket opp, men vet jo ikke om dere er prøvere nå...:-)

Stoooooor klem XX XX XX

Skrevet

Twig så meg gravid allerede til høsten, mente du denne sommeren eller sommeren 08 ? Gud blir nervøs jeg nå, hadde ikke tenkt å prøve før i mars 2008 lol ! Kunne tenkt meg å gå gravid den sommeren, så om du så den sommeren lover det bra, men som sagt så så twig meg gravid allerede i høst, så kanskje dere har enstemmig rett :P

Ja jeg ser deg liksom med mange barn som strekker seg mot deg, som om du har noe de vil ha, og jeg ser mange, ser 5-6 stykker. Utrolig moro at du hadde 4 barn, da får man bekreftet litt. Da dette er nytt for meg, ikke evnen, men det å aktivt bruke den her inne, er det faktisk utrolig moro å få tilbakemeldinger som stemmer. Faktisk så lærer man mye om seg selv her inne. Igår tror jeg det var, så så jeg på ei og jeg ble såå trist, jeg følte nærmest at jeg skulle gråte, fikk tårer opp i halsen og klump i halsen, det var fryktelig. Hun spurte om graviditet, og jammen meg hadde de ikke mistet en i familien uken før eller noe. Så det er ikke bare moro alltid nei ! Hvor lenge har du hatt evnen da ? Aner ikke hva jeg skal kalle meg selv, men jeg er ingen spåkone, vil ikke kalle meg det altså. En spåkone er for meg en som driver med tarot eller kule av noe slag hehe.... Jeg for min del føler mye rundt ånder og bortkomment liv. Kan også føle energier rundt folk osv. Får opp bilder ol. Interessant å høre om andre i "lik" situasjon ! Håper iallefall at du får mange barn, føler nemlig mye glede rundt de barna du har rundt deg nå :) Klem fra meg !

Skrevet

Tenkte nok på neste sommer -altså 2008, blir spennende å se:-)

Det som er så fint med dette forum er at da kan du prøve ut deg selv og få tilbakemeldinger og også utvikle deg mens du hjelper andre. Og det står jo med store bokstaver øverst at folk få ta det med en klype salt og det tror jeg nok de fleste gjør:-)

Vil jo ikke kalle meg for spådame jeg heller da egentlig - men vi blir likevel fort kalt det her inne likevel hehe...

Jeg har pendel som jeg begynnte med for morro skyld og tarot kort som er et godt hjelpemiddel i tillegg til følelser og tanker jeg får inn. Har i grunnen utviklet seg mer og mer etter at jeg begynnte med dette:-)

Og det er selvfølgelig veldig morro når ting stemmer ja..

Jeg har ikke sett ånder eller slikt, men får av og til følelsen av tilstedeværelser bak meg og på siden når jeg er alene nattevakt på gamlehjemmet:-)

Jeg er utrolig glad i barn ja -jeg syntes at det er selve livet, men jeg har jo allerede vært sååååå heldig å fått så mange -så hjertet mitt blør for dem som sliter og sliter her inne!!

Er også mange koselige damer som jeg har truffet her inn på forummet som jeg har god kontakt med og som har blitt flotte venninner:-)

Og vi hjelper hverandre myyyye med forskjellige spørsmål, for det er jo ikke lett å finne ut av seg selv :-)

Klemm XXX

Skrevet

Enig så enig ! Jeg har vært i åndelig kontakt siden jeg var 5-6 år, men jeg har aldri turt å gjøre noe med det. Faktisk så har Kimby hjulpet meg, det var hun som fikk meg til å innse at det er en del av meg, så jeg har nå begynt å gripe fatt i den delen av meg selv. Jeg har så lenge gått rundt og fornektet og prøvd å glemme ting som har skjedd, men nå har jeg endelig kommet til den tankegangen at jeg ikke har det bra så lenge jeg skal gå rundt å være feks. 60% av meg selv bare. Denne delen er såpass stor at det er som å gå rundt å ikke være seg selv 100% - så NÅ skal jeg prøve å utvikle meg så mye jeg klarer. Jeg prøver på alle mulige måter, føler jeg opplever noe hver dag, så det er nok å ta av. Koselig å ha andre i lignende situasjoner å prate med ! Kimby har jeg iallefall alt og takke. Twig er en heeeeerlig jente, så det er deilig å vite at man ikke er alene :)

Glad i dere alle sammen jeg ! Klem tilbake :D Nå skal jeg se farmen ! (ja - spåkoner ser på reality de og lol)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...