Gå til innhold

Hvor ofte trimmer dere jenter???

Anbefalte innlegg

Hvor ofte trimmer dere egentlig?

Jeg må si jeg sliter litt med dårlig sammvittighet..... Er så tungt å komme seg ut for tida!! Ikke det at jeg har vært så veldig aktiv før heller, men litt mer enn nå da....

Er ikke ute å går en gang i uka en gang!! Uff... Ikke en øvelse for hverken mage eller rygg, er bare så sløv altså!! Flere syndere??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8029931-hvor-ofte-trimmer-dere-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme her... går hjemme sykemeldt i uke21+5. føler meg som det lateste menneske.. støvsugde huset å var helt utslitt etterpå.. har en hund jeg går tur med, men det blir ikke langt, får så vondt på høyre siden nede på magen..tror det er kynnere?? kjeder meg sånn å. har du noen forslag til tidsfordriv?? skulle ønske jeg hadde noen i nærområdet som var gravide men kunne trimmet med, hadde kanskje blitt mer motivert da...

Jeg er og dritsløv. skjems. har store ambisjoner om å begynne å gå i svømmehallen å svømme iallefall 1 gang i uken. høres ut som behagelig måte å trene på når jeg føler meg blytung og slapp i kroppen. men skulle og ønske at jeg hadde hatt noen gravide i nærheten å tatt noen turer i uka med..

Annonse

Jeg trener ca. 3 ganger i uka, i tillegg til at jeg går tur med hunden hver kveld. Av og til er det tungt å komme seg av gårde, men det er utrolig deilig etterpå!! For min del er det viktig å ha en fast rutine på det, ellers er det fort gjort å bli i sofaen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...