Gå til innhold

Mmmm.... Jordbær!!


-carina-

Anbefalte innlegg

Mannen min har kjøpt jordbær på butikken i dag. Egyptiske, riktig nok, men de var friske og søte (med litt sukker på).

 

Så nå sitter jeg og mimrer om sommer!! Ja, ja, vi er nå på rett vei, i alle fall!! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jordbær,nam:)

har ikke spist jordbær på lenge! Du skjønne mamma advarte meg å ikke spise det når jeg ammet. For jeg reagerte veldig på det da jeg var liten!. Sov ikke mye den natta:(

Men blir jordbær i juli for da skal jeg slutte å amme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Ja, det stemmer jo, det!

Jeg spiste meg jo "lei" på jordbær i sommer siden jeg ikke kunne spise mer etter fødselen. Har glemt det, siden det ikke akkurat er jordbær-sesong lenger. Ja, ja, vi får nå se hvordan det går i natt... Nå har jeg trykket i meg 400 gram!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nam, nam ja. Har netopp begynt med jordbærsyltetøy igjen for å prøve, tror ikke han reagerer. Ikkeno' forskjell iallefall. Dytter så mye rart i han nå alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går sikkert helt fint:) de er jo blitt så stor nu! vet ikke hvor gammel jeg var. Men kan jo være de første mnd ..da reagerer de små på det meste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig! Jeg har ikke tatt sjansen, ettersom snuppa reagerte på jordbærsyltetøy. Skal bli litt godt å få spist det igjen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...