Gå til innhold

ja som kom tanta denne gangen også.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner eg å tvile om vi får flere barn. I dag fekk eg besøk av tante rød. Vi har nå prøvd i to år uten å lykkes. Har en sønn på nesten fire år. Det hadde vore kjekt å få en til siden vi ikke har lyst til at han skal bli enebarn. Min mann er enebarn men jeg har en bror som bor 7 timer fra oss. Blir jeg ikke gravid snart så kommer jeg nok til å selge alle tinga som vi har spart på. Vi blir ikke yngre men eldre så nå synst eg vi kan sleppe tante rød litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør få en henvisning for utredning av fastlegen din. Jeg har fått det og skal til utredning tirsdag. Har vært gjennom 7 pp og har hatt to tidligaborter ila 3 siste mnd. Pga min alder og to aborter vil jeg snarest få svar på hvorfor dette skjer, dvs hvorfor ikke det befruktede egget klarer å feste seg i livmoren. Jeg ble gravid i 3 pp for litt over 2 år siden, sønnen min er i dag 19 mnd. At jeg kan bli gravid er en mager trøst når det befruktede egget ikke (lenger) klarer å feste seg.....

Skrevet

var hjå fastlegen og tok celleprøve og han sa at han ikke kunne se noe galt. Har regelmessig mens.

Veit snart ikke hva jeg skal gjøre.

Skrevet

Hva med livmor, eggstokker, mannens sædkvalitet osv....Skjønner ikke at fastlegen har sjekket alt dette. Jeg ville spurt om henvisning om du synes det har gått lang tid uten at noe er skjedd. Er selv blitt utålmodig og fikk raskt henvisning. Jeg ønsker deg lykke til!

Skrevet

Det var leit å høre. Det må være tøfft å ha prøvd så lenge uten å få en liten spire. Jeg vil nok også, i likhet med de andre, anbefale deg å søke hjelp. Kanskje det er det som skal til for at dere skal lykkes?!

Lykke til!

Skrevet

Nei han fikk ikke sjjekka alt. Kan hende feilen ligger hjå min mann ein veit aldri. Han har innlagt dren fra hodet og ned til buken. Vi har diskutert det litt men vi er ikke sikker. Vi får vente litt å se så får vi oppsøke hjelp

Skrevet

Synd med tantebesøk Tullipanen!

Håper det går bra med dere!

Skrevet

Ikke gi opp, vænnen. Ta et par dager med avslapping og egenpleie. Kanskje du ser lysere på det når tr har gjort seg ferdig for denne gang...?

Skjønner godt at man kan bli motløs når man har prøvd så lenge som du, men plutselig en dag sitter spiren der. Krysser fingrene for deg i neste pp:

Trøsteklem fra

Skrevet

Tusen takk for det. Ein blir litt deppa med en gang det er sikkert og hvist. Skulle bare ønske at spiren kom snart. Det er nok flere en bare meg som strir. Får bare krysse fingrane og håpe at det skjer noe snart.

Skrevet

takk for omtanken. Går litt bedre i dag. Men vi hadde jo håpa at det skal klaffe for oss en gang også.

Skrevet

Jeg må si jeg synes legen din er litt merkelig.

Jeg var til utredning i våres selv,trengte ikke spørre om henvisning selv en gang,han bare gav den til oss på eget initiativ.

Etter to år er det godt og vel på tide at dere får hjelp,full undersøkelse av deg,og sædprøve av mannen burde dere fått tilbud om,du får nok be om det selv ettersom legen din er så treg.kan ikke skjønne at det finnes så trege leger der ute,helt utrolig at han ikke har tatt dere mer på alvor.

Ønsker dere fortsatt lykke til.

Klem fra Skifer.

Skrevet

Hei.

Tusen takk for det. Jeg får ta og bestille en time snart. Nå har v nesten gitt opp. Må bare roe oss litt, siden jeg akkurat har begynt i ny jobb.

Får bare krysse fingrene å håpe neste gang.

Takk

Klem

Skrevet

Hei Tullipanen,

förstår din frustrasjon. Som de andre her sier så må dere få hjelp og utredning. Ikke gi opp. Råd, kraft og stötte kan du også få her av alle söte damer her på BiM. Jeg er ikke så aktiv, men verdisetter mye, veldig mye, kontakten her.

Klem

Skrevet

Hei.

Tusen hjertleg takk for omtanken. Jeg har tenkt å ta meg en tur til legen snart. Må bare roe meg ned litt. Orker ikke akkurat enda å få noen dårleg melding fra han. Jeg har drevet å lest inne på denne siden ganske lenge før jeg begynte å skrive søjlv her. Synst folk er veldig flinke til å oppmuntre hverandre. Skal prøve å bli litt flinkere til å skrive her jeg også.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...