April beibi<3 Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Er det flere som velger å gå hos fastlegen istede for jordmor når dere skal på kontroll? Er ikke helt fornøyd med jordmora mi, føler hun er så gammeldags og at hun er litt usikker på div ting. og hun kan sitte å stirre meg i øyene hele tiden og og ikke si et pip til meg på ei stund,litt ekkelt er det syns jeg det er. Vi har ikke så mye spørsmål for det meste finner vi jo på nette det vi lurer på og leser mye .Vi har mange som har fått barn som vi snakker med. Var hos lege når jeg skulle ha kontroll igjen og jeg syns det var likar å være der. Har time hos jordmora om 3uka men har bare lyst å avbestille timen hos henne. Hva mener dere?
Fire småtroll Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Går annenhver gang til lege og jordmor jeg, og er fornøyd med det, de er jo ekspert på hver sine ting, samtidig som jordmor somregel har litt bedre tid.. Men stemmer ikke kjemien mellom deg og jordmor er det bare å fortsette hos legen synes jeg. Mange steder i landet er det mangel på jordmødre så alle kontroller er hos lege, de kommer seg trygt gjennom svangerskapet de også. Bare gå dit du trives best og føler deg godt ivaretatt du, eller kanskje du kan bytte jordmor...? Lykke til videre!
dr@gen Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Jeg går til fastlegen min. Men jeg går også til overlegen på sykehuset. Hadde jeg ikke vært til kontroll på sykehuset, tror jeg at jeg ville gått annenhver gang til fastlege og jordmor. Men da som en selvfølge at man er fornøyd med jordmora. Siden du ikke føler deg vel hos henne, ville jeg bare gått til fastlegen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå