BebisLykke Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Har ikke skrevet inn her før, men har vært innom og sett på andre innlegg mange ganger. Ble gravid for første gang i sommer, men mistet i MA i oktober. Var da i 12.uke. Har ventet veldig på å bli gravid igjen, og idag tidlig kl 06.00 sto det GRAVID! Uvirkelig følelse...men ubeskrivelig deilig. Unner virkelig alle andre å oppleve dette:) Forrige gang bare visste jeg at jeg var gravid, og nå følte jeg på kroppen at det kanskje var noe, men det har jeg trodd før også..., så stolte ikke på magefølelsen lenger. Men jammen.... Herlig!!
meg & mine små Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Å gratulerer med spiren! Kos deg masse og lykke til videre med den voksende magen!
Randine + 2 små Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Gratulerer så masse!!!!!!! Så morsomt for deg!! Hadde selv en MA for to uker siden, så nå venter jeg spent på tante rød så syklusen er på plass igjen:-) Ble gravid rett etter pilleslutt forrige gang, så håper på raskt resultat nå også;-)
BebisLykke Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2007 Forrige gang ble jeg også gravid på første mulighet etter at jeg sluttet på p-pille, men mistet i MA, så det er ganske likt for oss. Gi kroppen litt tid så er det snart i boks igjen. Jeg har tenkt at hvertfall så vet jeg at jeg lett kan bli gravid. Legen sa til meg da jeg var det i forbindelse med MA at "2-3 mnd så er du tilbake", og det stemte for meg for det tok 3 mnd så var jeg gravid! Det føltes lenge mens vi prøvde, men rart hva en positiv test gjør med synet på ting...
Lille skatt *38 uker* Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Gratulerer så mye! Det har du fortjent Håper det går bra for dere denne gangen!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 Gratulerer så mye og håper virkelig at det går bra for deg denne gangen!
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #10 Skrevet 31. januar 2007 Gratulerer så mye!! Håper spiren vil sitte denne gangen!!
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #11 Skrevet 1. februar 2007 Åååååhhhhh endelig ) Det er så deilig når drømmer blir til virkelighet ) Gratulerer med voksende mage )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå