Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Legen rådet meg til å bruke disse da jeg har tørre og noe betente slimhinner.( veldig vanlig når man ammer) Han mente at dette vil gi god effekt. I felleskatalogen står det at melkeproduksjonen kan gå ned som følge av behandlingen, dette fortalte også legen til meg idag. Men han mente det var så liten dose at det ble sikkert ikke noe problem. Nå er jeg så i tvil om jeg skal ta kuren, vil ikke miste melken og måtte slutte å amme. Er det noen som har erfaring med dette? Blir veldig glad for svar )
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Har ikke begynt på de ennå, men skal begynne i neste uke. Jeg må ta det i fire uker fordi jeg skal operere underlivet (ble så skadet under fødsel...). På KK sa de at det ikke var noe problem å bruke dette mens man ammet, og at det ikke i særlig grad skal gå ut over melkeproduksjonen.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2007 Takk for svar ) Da regner jeg med at jeg kjøper en pakke og prøver... Lykke til med operasjonen!! Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå