Gå til innhold

Hva synes dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin om 21 dager. Gleder meg selvfølgelig. Hva synes dere om navnet Martinius???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martinius synes jeg var skikkelig fælt... :-) mener ikke å være frekk altså! Ble også ganske usikker på om det var gutte eller jente navn...?. Men det viktigste er jo at dere som foreldre liker det.

Samtidig er jeg alltid litt obs på om navnet jeg velger er et navn barnet lett kan komme til å bli mobbet over. Men utradisjonelle navn er ofte veldig fine og gøyere å gi barnet sitt enn de som "alle" andre har.

Skrevet

Mener jo ikke å fornærme deg, du kan le av meg som skal kalle gutten vår for Mathias som kanskje ikke er det mest orginale navn valget. Synes bare det er så søtt. Håper ikke jeg får kjeft av min tenårings sønn den dagen det kommer frem at mamma valgte navnet Mathias for det hun synes det var såå søtt hi hi :-)

Skrevet

he he... det går så bra., Det er jo derfor jeg legger ut debatt innlegget! hehe!!! Jeg elsker det. Navnet mathias er kjempe fint det også, men liker bedre martinius!!! Nå er det oprah...

Skrevet

Kjenner noen som heter det, syns ikke det er noe ille jeg. Liker du det så bruk det :), det er jo det som er viktigst

Skrevet

Er ikke Martinius en øy?? Blir litt sånn hollywood for meg å oppkalle barna etter steder. Men ellers høres vel navnet litt gresk ut, så dersom dere har aner fra et sted hvor navnet er vanlig synes jeg det er greiere. Ellers klinger gode, gamle, "norske" Martin bedre i mine øre. (men alle navn har jo kommet inn en eller annen gang, så kanskje er Martinius helt vanlig om 50 år?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...