Gå til innhold

noen jenter i bergen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er 20. blir 21 i år. har ingen barn, men vil så gjerne få en.. håpe på at jeg er gravid nå da, men tr skal ikke komme før 7.februar, så er spent nå. åsså er det første prøve måned så det skal vell litt til for at det skal klaffe på første forsøk:)

Annonse

Så bra at bergenstreffene er på plass igjen. Vi pleide å møtes annenhver uke i flere måneder. Kos dere masse, det er til stor hjelp og jeg fikk mange gode venner fra det (som nå er fødeklare). Håper dere finner mange som vil være med!

egentlig så passer alle ettermiddager meg, hmz unntatt mandagene, men jeg må hjem fra jobb å hente småen...så det blir seine ettermiddager...har fri en dag i uken, som feks mandag nå førstkommende og torsdagen uken etter...om det ikke dukker opp noe anna...

Annonse

Drøyer den litt.. ellers takk for tilbudet! Var med på treff i fjor, men plutselig ble "alle" gravide og det stoppet opp... fant ut at det var så unaturlig å være på treff når fokuset var baby og eggløsning og slikt. Lærte masse, og har fremdeles kontakt med jentene :) men venter med "organisert" rugeklubb.... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...