Gå til innhold

HEI DERE :)


Mona og Sine

Anbefalte innlegg

 

Jeg beklager så mye at jeg bare ble vekk en god stund, hade en familie krise, dro på ferie. Det hjalp en god del, kom hjem og ny familie krise, så sånn er det. Håper jeg kan smyge meg inn i gjengen igjen!

 

( Carina, jeg tror jeg så deg på onkel donald i dag, så da tenkte jeg det var på tide å få sosialisert lille tuppa, det så så koselig ut der dere satt med en hel skokk med barnevogner hehe. )

 

Hei og hopp ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen tilbake!!!

Trist med familiekriser og bra at det hjalp med litt tid vekke :)

 

Sender deg en klem jeg *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Velkommen tilbake her! Det var leit å høre om familie-kriser, det er ikke trivelig. Håper ting begynner å falle på plass igjen!

 

Jeg har tenkt på deg og lurt på hvor du ble av, ja... Koselig å se at du er tilbake! :o)

 

Så ikke deg på Onkel Donald i dag?! Men så er jeg blitt så forkjøla, jeg satt vel og var sosial, men følte meg litt inne i min egen tåkedott! :o/

Vi var fem stykker i dag, har fått med oss ei fra juni og ei fra mai-klubben også. Men de hadde treff på bordet ved siden av også, så det ble masse vogner der i dag!

 

Vi har vært litt få som har kommet på treffene i det siste. Så vi snakket om å ha treff annenhver uke en liten stund fremover. Tror det er endel sykdom rundt omkring nå på vinterstid. Dersom vi blir mange som kommer på treffene kan vi heller begynne å treffes hver uke igjen! Blir sikkert mer aktivitet når det blir bedre vær, da er det koseligere å reise ut for å dra på treff! :o)

 

Jeg la ut et "mase-innlegg" på småtroll for å få juli-mammaene til å komme inn hit. Da var det en anonym som mente at denne siden her var blitt litt "Oslote"... Har derfor sluttet å informere om DIB-treffene på denne siden her. Så ta en titt på DIB-treff på linken på venstre side. Tror Mariann (kosemoms) skulle legge ut informasjon om neste treff! :o)

 

Kjempekoselig om du blir med oss igjen, i alle fall! :o)

Og så har det blitt masse aktivitet her på klubbsidene også, så her er det bare å hive seg på... Masse trivelige mennesker som legger inn innlegg her for tiden! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

jeg fant siden det var ikke satt opp noe nytt møte, men er de ofte på onkel donald?

Det er jo utrolig greit å ha de der da!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagt inn noe enda, nei... Skal "mase" litt på Mariann. Men det blir vel ett treff onsdag om to uker, tenker jeg.

 

Har vært litt på Onkel Donald i det siste. Synes det er greit å være hjemme hos hverandre, for da kan barna leke litt på gulvet. Men så er det praktisk å være i byen også, lettest for alle å komme seg dit. Så vi kommer vel til å bytte litt på, tenker jeg... Har i hvert fall gitt fra meg ansvaret for neste gangs planlegging! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...