klar for #2 Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Var på kontroll i dag og jordmor mente jeg muligens kunne være på vei til å utvikle svangerskapsforgiftning! Er det noe man kan gjøre for at det ikke skal utvikle seg til det, eller er det bare å vente å se? Høres litt skummelt ut syns jeg...
MuttaღMartiniusღ Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Huff, skjønner hvordan du har det... at du var på vei til å utvikle sv. forg?? Hadde du eggehvite i urinen?? Unngå mye søtsaker, stress og fet mat.. det har i hvert fall jeg hørt.
klar for #2 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2007 Hadde eggehvite i urin, mye vann i kroppen og hurtig vektøkning. Har diabetes så søtsaker ligger jeg jo allerede unna. Får håpe det ikke er det, men ikke veldig gøy da. Æsj!
MuttaღMartiniusღ Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Bare ta det med ro... sett deg ned å se på oprah nå!!! Nei, det begynner ikke før klokka 19.00 det nei. Hun fra norge er med. hehe!!! Men begynner du å få vondt øverst i magen, flimmring foran øynene og vondt i hodet må du ringe sykehuset med en gang...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Jeg fikk den beskjeden før jul, og ble sykmeldt. Fikk beskjed om å ta det helt med ro, ikke noe juleshopping eller stress, heller ligge med bena høyt. Etter et par uker med totalt ro sank blodtrykket utrolig mye Og vannansamlingene stabiliserte seg. Jeg er i bedre form enn på lenge. 3 uker til termin. Lykke til, og slapp godt av. Svangerskapsforgiftning vil du ikke ha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå