Gå til innhold

Vanvittige sykluser...25 dager til 31 dager? Noen tanker??

Anbefalte innlegg

Hallabais jenter!

Naa blir jeg nesten sur. Dette er andre maaned etter P-pille slutt, og foerste syklus var paa 25 dager... denne gangen er jeg paa dag 31 and still counting!! Har hatt skikkelige mens-vondter over de siste 3-4 dager, naar jeg liksom er helt sikker paa at this is it.. men tanta kommer aldri?

Jeg har ingen symptomer heller og tror ikke at jeg er gravid. Men hvor mange dager til skal jeg la dette holde paa foer jeg eventuelt tar en test?

Er det noen som har vaert gjennom dette foer, og kan fortelle meg hva som skjer?

Klem

Fortsetter under...

Hei. Jeg ville helt klart tatt en test, da får du jo svaret du lurer på. #1 dager er jo litt over det vanlige sånn at det er jo et tegn på at du kanskje er gravid.

Men samtidig kan det jo ta en stund før syklusen stabiliserer seg når det ikke er lenge siden du sluttet med p-piller.

Må få høre fra deg igjen hva resultatet blir. Lykke til

Da jeg slutta på pilla var første syklus 32 dager og neste ble på hele 54 dager! Det kan hende at du er en av de uheldige som får litt ustabile sykluser etter pilleslutt, eller så er du gravid. Det jeg gjorde var å ta tester med ca en ukes mellomrom da det hadde gått 32 dager. Utrolig kjedelig med så lange sykluser!

Jeg krysser fingrene for at du er gravid:)

HEI! Syklusen kan gå litt i surr etter pp-slutt, det samme har hendt meg... Første syklus var på 34 dager, og trodde nesten jeg var gravid. Andre syklus på 25 dager, mensen i ca 4 dager, så gikk det 3 dager uten mens og så var det igang igjen i ca 3 dager....Bødde like mye hele veien... Artig! Nope... Nå er jeg på 3 pp og lurer på hvordan denne blir, tester men finner ikke eggløsninga mi. Så vi får vente å se til uka, da skal ikm være om jeg tar utgangspunkt i den første dagen.

Annonse

Hei!

Sist gang hadde jeg 8 pp før spira satt etter at jeg sluttet på p-piller. Mine sykluser i løpet av den tida varierte fra 26 dager til 41 dager såvidt jeg husker :-) Jeg tempa noen av månedene, og så at jeg hadde EL, og da var det litt lettere å finne ut når jeg kunne teste. Lutealfasen - perioden fra EL til mensen kommer - pleier å være ganske stabil, selv om syklusen varierer i lengde, så dermed kunne jeg vite når jeg kunne forvente å få mensen.

Det kan jo godt hende du er gravid da! Ikke alle som får symptomer vet du! Hadde du stabile sykluser før du startet på pillen? Selv har jeg aldri hatt helt stabile sykluser, og jeg har forstått det slik at det er ganske normalt.

Annonse

Ikke for å være ekkel, men det høres ut som veldig normale sykluser og slett ikke noe å være frustrert over.. En normal syklus kan variere fra 24-34 dager i følge gyn, og fortsatt være helt normal, gjennomsnittet ligger på 28-32 dager.

Mine sykluser varierer fra 14 dager til 90+.. Det er unormale sykluser!

Ta en test for sikkerhetsskyld så får du roet tankene i forhold til svangerskap.

Lykke til!

hallo!

som sussa_85 sier synes jeg ikke du har vanvittige sykluser.

jeg har selv ganske stabile sykluser på 28 dager,men det finne

de som har alt fra 20-100 dager,og alt mellom der.

da har man grunn til å klage da....

men jeg ville nok tatt en tast ja.

men det kan ta opp mot 1 år før syklusen blir stabil etter pilleslutt.

lykke til!!!!!

Hei jenter!

Tuuusen, tusen takk for svar!!! Jeg er naa paa dag 34 (bommet en dag paa forige traad). Fortsatt mensvondter, ingen tante, and still going strong!!!

Som jeg sa et parr dager siden saa tviler jeg paa at jeg er gravid for jeg foeler ikke at noe er andeledes enn ellers, forutenom at mensvondt men ingen mens da selvfoelgelig. Det eneste "symptomet" jeg har er mens-vondt 1 uke og -EN- skikkelig saar pupp (som jeg tviler paa at telles, ha-ha!) og ingen TR da selvfoelgelig.

Men skjoenner at det etter all sannsynelighet bare er kroppen som kommer seg i synk igjen.

Stoor klem,

Pysjamas-fantomet

PS:Til dere som ble fornaerma over hva jeg skrev saa undskyld, undskyld, undskyld jeg foeler veldig med dere og vil virkelig ikke traakke paa noen taer herinne. Men jeg synes den var litt ufortjent, jeg er tross alt helt ny til dette her og hadde aldri droemt om at det kan holde paa saa lenge som det har for noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...