Gå til innhold

Det ser ut til at det nok en gang bare er en tom fostersekk som vokser!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff....blir helt tom for ord....

Føler så med deg, og kjenner det helt inni margen hvordan du føler det... Det er så forferdelig følelse.....

Krysser fingrene for at det kan være noe der...?

Klemmer fra

Annonse

Dette var veldig trist å lese.

Huff. Vet ikke hva jeg skal skrive jeg..

men sender i allefall den største trøsteklemmen jeg har,og håper

at alt ser MYE bedre ut neste UL

*klemmepå*

NEI, dette skal ikke skje!!! Håper til det lengste at de tar feil. Er virkelig lei meg på dine vegne!!! Er litt deppa selv for har hatt mye brun utflod i dag så jeg er redd nå... Er det det samme som blødning??? Er ikke kvalm heller i dag. Hvorfor skal alt være så forb.... vanskelig og trist!!!

Annonse

Nei, nei og nei... Og nå som det endelig var din tur. Jeg vet du er ei tøff jente, du har jo vært her like lenge som meg! Har fulgt deg gjennom mange innlegg. Nå ble jeg oppriktig lei meg. Håper virkelig at du er på vei allikevel, ikke gi opp enda. En stor trøsteklem fra meg.

uff dette er så leit, ihvertfall i tanke på at prosessen er så utrolig slitsom i utganspunktet! Men hva vil det egentlig si? At du testet positivt på graviditetstest også ser de at den er tom? Sikkert et dumt spørsmål, men....

Hei vet ikke om dette hjelper eller noen trøst akkurat nå men, jeg har fått 3 barn, hvor 2 av de er ivf.. men det jeg vil fram til er at med første mann hadde jeg oxo en tom foster-sekk i uke 5, 6 og i uke 7, rare greier, men hun er altså 9 år i dag =) gjemte seg veldig godt hun...

Vil ønske deg lykke til...

Å det var trist å lese!

Helt utrolig at man skal oppleve det flere ganger. Har nesten ikke hørt om det en gang, hvorfor blir det slik? Du trenger ikke svare hvis det blir for vondt...............

Håper som Synne skriver at det bare er det at fosteret ikke var så lett å få øye på, er jo veldig lite da..........

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...