*^* Blåveispiken*^* Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Bare lurer det er sikkert forskjellig, men er det noen med erfaring?
*^* Blåveispiken*^* Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 31. januar 2007 glemte jo å skrive på hva,men jeg mener graviditet
BebisLykke Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Jeg testet positivt idag og er derfor ca 4 uker. Har merket bitte bitte små tegn som jeg lurte på om var ønsketenkning; tendenser til kvalme, litt var for lukt innimellom, litt større pupper, men ikke så ømme, litt mensmurring, litt ekstra trøtt, mindre utflod enn vanlig frem mot IKM, litt stikking i magen i forrige uke, mye luft i magen...og litt "bobling" liksom. Tidlig å merke noe, men mistet i MA i oktober så har kjent det før og visste hva jeg skulle kjenne etter. På den annen side stolte jeg ikke helt på magefølelsen før testen var positiv, for så svake symptomer kan man fint innbille seg...har nemlig gjort det også. Forrige graviditet kom kvalmebølger, ømme pupper og trøtthet litt tydeligere fra 5.uke og enda mer fra 7.uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå