corleone Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Var i dag for første gang, mange koselige damer, vil jeg si. Skal møtes igjen neste torsdag. Hvordan gikk det med dere?
*Lucia* Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Vi er 5 stk. Har møtt 3 av de på hs og skal møtes privat til uka. Blir koslig
Tess30 Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 jepp, har hadd to møta på helsestasjon..En gåtur og skal møtes hjemme hos ho ene tell uka..Det blir koseli! Vi e åsså 5 stk.
corleone Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2007 Vi er 10 og skal ha videre treff på bydelshuset. På HS anbefalte de ikke å komme sammen privat foreløpig i hvert fall (for mye stress).
Angelas_Baby Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Neeiii...hadde kjempelyst til å være med på barselgruppe jeg, men fikk ikke lov av helsestasjonen siden jeg har en gutt på 5,5 år, og barselgruppene skal liksom være ment for førstegangs-fødene!!! Bra system...NOT!
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Så bra å høre at dere har hatt koselige barseltreff! Jeg fikk brev i posten i dag med første barseltreff 13. feb. Håper at det er mange trivelige damer, kjenner ingen i nærområdet med barn og trenger noen trillekompiser.
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Har vært i regi av helsestasjonen. De har sånn gruppe fra 0-7 uker hver fredag. Vi skal nå på fredag, da er Live 7 uker, så det blir vel siste gang på helsestasjonen for vår del. :-)
corleone Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2007 Det er jo kjemperart at flergangsforeldre ikke skal få lov å være med på sånne treff enkelte plasser. Hos oss var det både dem som hadde fått sitt første, andre og en som fikk tredjemann.
Minmai Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Fikk invitasjon til barselgruppe i dag, og jeg har en jente på 3 1/2 fra før. Det kan hende de ikke har kapasitet til å holde grupper for de som har gjort dette før på alle helsestasjoner, men kunne du ikke hengt opp en lapp om at du ønsker noen å trille med eller gå på kafé med på oppslagstavlen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå