♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har vært inne på innv. ul 3 ganger på grunn av blødninger,siste gang var i romjula. Har time til ordinær ultralyd den 27.02....! Burde jeg gå til lege og sjekke blodtrykk og andre ting? Hvor ofte går dere til legen og hva gjør dere der? Er bare litt usikker på om jeg "må" til legen for og sjekke ditt og datt,eller om jeg kan vente til etter ultralyden. Håper noen kan svare meg............
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 31. januar 2007 Jeg er forresten 13+5 på vei........
Lillegutt07ogKnøttet09 Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Hei! Du har vel vært t legen å tatt blodprøva å greier rekne æ m...1. kontroll.. D e visst vanlig å fær t legen eller jordmor 1 gang i mnd...Så æ villa bestilt mæ en time no, grett å få sjekka blodtrykk å urin:) D bli kanskje litt lenge i mellom siste innv. UL t ordinær ul... Æ ska t jordmor 14.februar, ultralyd 14.mars å legen 20.mars..
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har vært på den 1 kontroll med skriving av helsekort,blodprøver osv ja.....var der i uke 7. Jeg burde vel kanskje bestill emeg time til legen da.........!
MathildeC Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Jordmor sa til meg at de ikke sjekker blod og urin og saann paa ultralyd, saa jeg synes ogsaa du kan ta en time imellom naa og da bare for aa faa sjekket at alt er bra. Jeg skal til lege dagen foer ultralyden jeg!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2007 Da skal jeg ringe i morgen og få bestilt meg time jeg:) Takk for gode svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå