Gå til innhold

HVordan går dagene deres damer?


Rosaglede

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva dere får gjort hver dag???

 

Føler bare at dagene fyker og leiligheten forfaller...klarer liksom ikke å få gjort noe...

Mer enn nok å mate ungen og holde den med selskap...

Har en liten hund og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får ikke gjort så mye annet på dagen enn å mate, stelle og kose med jenta mi..Hun sover ganske lite på dagen, men er flink og sover lenge på natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja dagene flyr avgårde... vi er på trilletur stort sett hver dag, for det er da amalie sover best, oxo går dagene med til mating, stelling og kosing.. føler oxo at leiligheten bare flyter over av rot, og at man ikke har tid til å rydde..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er bortskjemt, men jeg presterer faktisk å kjede meg litt noen dager... Rekker mye i løpet av en dag og hjemme er det ganske så rent og pent. Sikkert fordi jeg er heldig og har en baby som sover hele natta og jeg står derfor opp tidlig og bobler over av energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halv åtte vil han ikke sove lenger, så da stor vi opp. Han sovner som regel rundt midnatt, og har et stell midt på natten, som varer 1-2 timer. Kjenner meg ikke uthvilt om dagen, men huset er i passelig stand.

 

Dagene flyr synes jeg. Mat, kos, mat, litt soving - ordne i stand til middag. Også er vi ute i alle fall annenhver dag, triller litt i byen, handler etc. Han elsker å gå tur, sover så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg har sånn tålig kontroll over hus og gjøremål... Men så klart, det er ikke det samme som før:) Vært dårlig en stund og da var det litt værre, men ettersom vi holdt sengen begge to, så ble det ikke mye rot heller....

Ellers har jeg fartet rundt og besøkt venner og familie - utrolig hvor mange man kjenner *smile*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene bare flyr ja....... men nå har vi vært så heldige at pappan har hatt fri en uke så da har vi fått gjort endel her da :-) og Jakob har begynt å sove rundt, fra 23-24 tiden til ca 7- og vi står opp i 8 tiden, så vi får mer ut av dagen nå, og rekker å gjøre mer!! men dagene går stortr sett med til mating, stelling, kosing, tur..... også litt husarbeid innimellom om han sover godt!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...