Gå til innhold

dere som er kommet lengre enn meg.....er 32+4....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så nysgjerrig på hva jeg kan forvente av ukene fremover...

kan ikke dere hjelpe meg litt,si hva jeg kan vente meg osv..??

:))

er veeeeldig utolmodig...:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi... vent deg at du blir mer utålmodig...

at du blir tyngre

at det blir vanskeligere å bevege seg...

kanskje det blir litt mindre bevegelser i magen din...

og at du bare gleder deg masse til at du skal få hilse på den skjønne lille i magen din.

Hilsen fra meg 37+6 i dag.

Skrevet

hehe ja det med at det blir vanskelig å bevege seg har visst allerede kommet...hehehe..skal se meg når jeg skal utav senga.hahaha..:P

kiloene kommer også snikende..

:((

huff som jeg gleder meg til den lille kommer..:P

Skrevet

Nei, ka kan du vente... Du blir større og større...enda littt større... og litt til :))

Ellers e det som vanlig. Hadde en periode her rundt uke 33 - 35 der æ va trøtt hele tia, og bare sov og sov.. Men så blei det litt bedre igjen..

Kan ikke si at di siste uken har vært mer merkabar enn di andre.. Man e selvfølgelig mer lei, mer sliten, det e tungt og ondt å ligge på rygg. Man får ikke puste i det hele tatt.

Det e slutt på å bøye sæ ned å knyte skoan skikkelig, og man orke ikke alltid ta opp det som falle på golvet.

Blæra blir liksom aldri mer tømt, så fremst du ikke presse dæ litt framover når du trur du e ferdi tissa. :)

Det stikk plutselig en fot ut på sia di, som ser riktig så søt og skjønn ut, helt tell den i neste øyeblikk suse opp i ribbeinan dine så du bare stønne høyt!

Det kan og til tider kjennes ut som babyen spille på strenga på egglederan dine, eller lysken.. Det gjør onst som fy, og du klare ikke helt å skjønne ka det va før det e over igjen.

Vel, æ kan ikke komme på mer... Det e liksom egentlig bare som før...bare mer ekstremt, mer artig, mer spennanes...men også er ondt..

Så i det store og det hele..egentlig fantastisk :))

Skrevet

hihhi ;)

morsomt innlegg fiona71 ;)

GLEDER meg til alt det skjer,gleder meg så vannvittig ;)

Skrevet

He he, ja har ei venninna som ligg 13 uke bak mæ i termin, og ho sitt å bare å sukke å smile hver gang æ ønke mæ i au smerte...

Eller prøve febrilsk å stryke magen for å roe ned nån veldi ivrige fota der inne.

eneste trøsten man høre e :

Åhhh, seeeeeeeee, såååå skjøønn...vil også ha sånn...vil åsså kjenne... nåh, se der kommer rompa opp også...helledussen...

mens æ sitt der å vrir mæ i sofa, og prøve å strekke overkroppen mest mulig så skatten ska få litt plass uten å knekke ribbeinan på mæ.

Men ska være enig... Det e deilig. Selv så ondt det e, så e det deilig å se den lille foten, kjenne di små hendern helt ned ved lysken...( dæm e nok ikke der, men det kjennes sånn ut ) å den lille stumpen som presse sæ oppover.

Det vise bare at babyen har det bra, at h*n har fått krefter osv..

så glæd dæ du.. :)) Det går fortere enn du trur, føøøøør det bynne å gåå veldi mye seinere igjen...

Skrevet

hehe så rart at man kan se fotene osv?? har du sett det??

jeg har ikke det enda jeg ...:P

men tro du meg,jeg kjenner dem er der ;)

heehe

Skrevet

Ja ser foten ganske tydelig på høyre sia. skatten ligg sånn at en fot alltid e å sklir nedover sia på mæ, og den andre nesten alltid sparke opp midt mellom brøstan liksom Det e litt ondt.. Men den andre søte foten som glir rundt e bare skjønn...

Skrevet

Jeg er i uke 36+6 å har hatt veldig vondt i puppene hele svangerskapet...men siste døgnet har det vært helt ekstremt.Å i dag når jeg sto opp hadde jeg fått melk.Mulig det er bare jeg som har hatt vondt rett før den kommer...men hvis ikke kan du gru deg.Men på en annen side gikk det enda mer opp for meg hva som egentli skal skje...å må si jeg kan nesten ikke vente.Å nå som melkeproduksjonen er godt i gang har jeg mat til den lille også...så den kan bare komme nå:)

Og kos deg de siste ukene...å vertfall når du begynner på permisjonen.Det er HELT FANTASTISK!=) Siste gang på mange mange år du kan sette seg selv i første rekke...nyt det:)

Skrevet

hehehe ja har fått melk i puppene....:P

men hadde ikke vondt i de eller noe sånt...

ang det med permisjonen så har jeg vel ikke hatt noe annet enn fri de siste 8 mnd..ehheh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...