jaga Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Oppdaget tilfeldig at jeg hadde litt blod på toalettpapiret idag- ikke mye , men blodet var friskt. Har vært på do minst åtte ganger etterpå,men da heldigvis uten blod. Noen som har opplevd det samme? bør jeg kontakte lege eller er det litt hysterisk? 24+6
Nickoline med 2 jenter Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Jeg tror nok ikke du trenger å bekymre deg! Du har vel vært på ul og sett at alt så fint ut? Sa de noe om hvor morkaka lå? Hvis den ligger litt langt nede, er det vanlig å blø. Og siden blødningen var så liten, er sannsynligheten stor for at den kommer fra slimhinnene. De blir tørrere i graviditeten og kan dermed blø lettere. Men jeg hadde kontaktet lege i morgen, og hørt med han. Kanskje du får en ny ul?
jaga Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2007 takk. Morkaka lå helt greit til(hva det betyr vet jeg ikke:). Satser på at det er slimhinnene, er livredd for at det skal være noe annet galt. Er jo ellers i god fom. Så kontakter jeg lege i morgen. Takk for beroligende svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå