Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal ha med seg på sykehuset tl babyen? jeg har termin 13februar, og lurer på hva jeg skal ta med. og hvor mye klær jeg trenger og ta med til barnet... håper det er noen som kan svare meg... er så usikker på om jeg pakker med for lite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tar med ett sett (jakke og bukse),2 bodyer,sokker og en lue :) kanskje en strømpebukse også..:P

Skrevet

Skal du på vanlig barselavdeling eller på pasienthotell? Hvis du skal på vanlig barselavdeling på sykehuset, får du jo det meste til bayen der. Da kan du se på denne linken: http://www.babyverden.no/templates/Article____4099.aspx

Skal du på pasienthotell, er det forventet at du klarer deg langt mer på egenhånd, og at du oppsøker hjelp fra personalet når du trenger det. Da er det nesten som å være på vanlig hotell, og du er nødt til å sørge for klær og utstyr til babyen selv. (3-4 bodyer, 3-4 sparkebukser, 2 strømpebukser, innelue, hentesett, votter, lue og andre ytterklær til hjemreisen, salve/A-krem.)

Skrevet

Hmm er ikke enig her jeg :-)

Jeg kom nettopp ifra journal skriving på SUS og fikk følgende beskjed...

På hotellet får du alt til barnet. Men du må ha med mere normale klær til deg selv... På Sus er det også slik at en ikke får velge hvor en skal ligge, har su en normal fødsel uten komplikasjoner så må du ut påå hotellet.. Barsel er bare for dem som har hatt problem under fødsel eller med den lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...