Gå til innhold

Har der fortalt nyheten til kommende storebror/søster enda?

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt på 6 år som har ventet ganske lenge på å bli storebror nå..

( "alle" andre på hans alder er jo enten storebror eller storesøster.. )

Jeg er bare 7 uker på vei, og har så lyst så lyst til å fortelle han det.. men hittil har vi altså ventet..

Når bør man fortelle det? noen med noen nyttige erfaringer her inne??

Fortsetter under...

Hei!

Samme problemet her også =) Har veldig lyst å fortelle de to jentene våre det nå, men samtidig er det litt tidlig. Er i den 8. uka nå, og har egentlig bestemt oss for å vente til uke 10 med å fortelle det. Magen har så smått begynt å vise seg nå, så å vente til de første 12 ukene er passert er vel ikke aktuelt tror jeg... Vil gjerne ha gleden av å fortelle dem det selv...

Lykke til med bestemmelsen=)

Hei.. Jeg har en datter på snart 8 år som har ønsket seg søsken leeenge. Jeg måtte fortelle det da jeg var ca7 på vei for ho sa at det ikke gikk an å ha omgangsyken så llenge he he og ho lurte på hvorfor jeg alltid var så sur.. Jeg er glad jeg fortalte det.. Ho forstår heldigvis endel nå... Men hadde jeg ike vært dårlig hadde jeg nok ikke sagt noe..

hei. Jeg har en sønn på snart 4 og jeg skal vente til jeg er tre måneder på vei. Magen har jo kommet allerede, men med 2007-`s mote, med oversized tops så greier jeg det fint. Dette er vel noe alle kan benytte seg av. Jeg er litt elendi, men skylder på at jeg er overarbeidet......he he...... er så redd for at jeg skal miste også må jeg se det skuffa ansiktet hans når jeg skal fortelle at han ikke skal bli bror alikevel....... desuten blir det lenge nok å vente for et barn.....

Hei:-)

Har en sønn på 3 år, han fikk vite da jeg var 7uker på vei. Vi fortalte det til noen slektninger og da hørte han det selv.

Han maste litt de første dagene om babyen kom snart, men etter å ha vist han bilder av magen min dagen før han kom, så går han og venter på at magen skal bli stor, hehe:-)

Men vi har andre ting og glede oss til framover, så han maser ikke lengre, men er klar over at det er en baby i magen min;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...