*dea-medgullskattimagen* Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 er nå i min 38 uke, og har vært i bra form hele svangerskapet. blir mer sliten selvsagt, og får lett litt ryggplager hvis jeg har stått på mer enn jeg burde. har ellers ingenting å klage over bortsett fra de 'vanlige' tingene som mye dogåing om natten og sånn. jeg er vel en av de som lurer på om hun noensinne kommer ut, fordi alt er så bra, nesten ingen kynnere osv. noen andre som har det på samme måte?
jajja og lillegutt Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Jeg er også i fin form.. littegrann har jeg jo men det må jeg jo regne med.. vond rygg etter jobb og veldig trett men det er jo ikke så rart da, det bor jo tross alt en liten rakkar inni magen.. har masse kynnere da, telte ca 40 stykker her om dagen, det er vel det eneste.. jobber fortsatt fult og håper jeg kan fortsette med det i 7 uker til, til permisjonen starter.. Ikke farlig å være gravid når en er i så fin form!!!
SuperBibb Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 hei! er i uke 36, og formen er kjempe fin! Nesten som normalt vil jeg på stå å si, litt småtteri er d jo, halsbrann når jeg legger meg og litt vondt å snu seg i senga å sånn! Og do gåing... Men jeg kan absolutt ikke klage! Har hatt ett smertefritt svangerskap hittil
Oi ..! Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Jeg er 39+4 nå og i uanstendig god form Har vært i fin form hele tiden med unntak av lavt blodtrykk i ukene 30-36. Ble 50% sykemeldt og har, kanskje nettopp p.g.a. sykemeldingen(?), vært i toppform etter det. Vi får bare smøre oss med tålmodighet - babyen vår kommer når den er klar Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå