Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Flere enn meg som er hellige overbeviste om at de kommer til å føde på en bestemt dato? Jeg får liksom ikke ristet av meg at jeg kommer til å føde 4. mai, noe som er tullete. Hørt at vi blir litt rare under graviditeten.. he he. Har for tiden dilla på det gule i skoleboller...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Hei på deg, og velkommen hit! Jeg hadde en stund dilla på napoleonskake. Det var en skummel tid ;-)
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2007 He he, det er merkelig hva hodet plutselig setter seg til. Hørt om folk som spiser jord, og priser meg lykkelig for at skoleboller er betydelig sunnere...
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Gratulerer og velkommen hit - jeg ligger bare en dag foran deg - termin 24.04 - og jaaah, det gule er skikkelig godt!!
fiona71*2pp Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Velkommen velkommen... Å bare så du vet det, så bakte æ skolebolle idag, og all vanilje kremen som ikke va plass tell på bollen spiste æ me skje over kjøkkenbenken. Ahhhh, veldi fornøyd me mæ sjøl etterpå... )
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Velkommen til 3. trimester. Eg har termin 21 mars, men er heilt sikker på at eg kjem til å føda 1.april.
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Får kaste meg inn i velkomstkomiteen.. Jeg har jo blitt varm i trøyen etter noen juksetimer her inne på 3.trimester.. Skoleboller er godt, og det beste med hele greia er "hararonken" som vi kalte det når vi var små.. Spiste en hel prinsessekake her for leden dag. Med god samvittighet. I allafall da...
m@rie82 Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 hei og velkommen inn hit!! nå er det siste innspurt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå