Gå til innhold

Hjelp 2 positive tester og en svaak positiv idag

babysyk

Anbefalte innlegg

Heisann!! Lurer meg inne her en tur. Testa positivt igår på rugedag 14 med clear blue fikk positivt pluss, brukte morgenurin. Så tok jeg en til clear blue imorges med morgenurin den var også positiv. Dumme meg kjøpte quick response i dag og da fikk jeg en veldig svak positiv, men det var jo ikke med morgenurin. Har drukket mye vann idag da. Nå fikk jeg helt panikk. Hva betyr dette?? Er jeg ikke gravid allikevel?? Eller er den testen lite følsom og siden det ikke var morgenurin. Uff dumme meg som tok den testen, snufs!!! er jo bare 4+2 idag og det er jo veldig tidlig da.Er det kjemisk graviditet dette??

Klem fra redd og bekymra

Fortsetter under...

Tror nok du er gravid!! GRATULERER!!

Kan nok være forskjellig hvor ømfintelig de forskjellige testene er for hcg.

Du får prøve å slappe av og ta en ny om noen dager. (Enkelt å si, I know).

Ønsker deg lykke til!! Er sikker på at du blir beroliget snart. Og at du kan bare glede deg over at du faktisk er gravid :))

Stor klem

Takk for svar!! Skal prøve å roe meg ned. Føler meg litt gravid, ømme pupper og litt uggen. Litt småstikking i livmoren og igår mye murring i ryggen. Kjenner jeg er trøtt. Får prøve å vente med en test til lørdag. Tok du blodprøve? Det gjør vi ikke på den klinikken jeg hører til. Burde jeg tatt det?

klem

Kan nok si gratulerer til deg.. svak eller sterk strek er positivt uansett

helt sikkert forskjell fra test til test.. jeg tok selv tre tester og de to fra cb var de som slo ut sterkest.. den andre(husker ikke hva det var nå) slo ut svakere.. jeg er hvertfall gravid...

Lykke til

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...