Gå til innhold

bruker dere bh uten spiler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker med spiler jeg. Fikk beskjed på sykehuset at jeg ikke måtte bruke det for da mista jeg melken, men har ikke mistet den jeg i hvertfall

Skrevet

Jeg bruker med spiler. Jeg bruker faktisk bare en vanlig bh for det finnes ikke amme-bh i min størrelse her i Trøndelag. Uten spiler vil bhen dessuten ikke gi noe større for meg.

Man kan ikke miste melken av å gå med spiler, men man skal være forsiktig med hvordan den sitter for man kan få tette melkeganger. Det kan jo selvfølgelig få verre komplikasjoner, men jeg har ikke hatt noen problemer.

Skrevet

Jeg har prøvd å bruke det 2 ganger, og begge gangene fikk jeg betydelig mindre melk... Trodde det var en tilfeldighet 1. gang, at jeg fikk økedager akkurat da, men da det skjedde igjen, kan jeg ikke annet enn å tenke at det var bh'n som gjorde det.

Skrevet

Jeg bruker uten spiler til vanlig, men hvis jeg skal pynte meg litt så bruker jeg bh med spiler...hehe

Skrevet

har fire, en med spiler, tre uten. Jeg kjenner ikke forskjell på melkemengden når jeg bruker spiler eller ikke, mye melk uansett... ( bør kanskje bruke den med spiler hele tiden, for å få passe mengde???) =P

Skrevet

Måtte nesten kjenne etter, hehe.

Amme bh uten spiler. bruker kun de nå om dagen. kjøpte 4 stk. rullerer de i bruk, vask, bruk

Skrevet

Da jeg brukte amme bh var det uten spiler.. Nå har jeg begynt å bruke vanlig bh med spiler Ååå så deilig denne mnd har vært.. Gode gamle fine bhene mine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...