Gjest Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Hei.... Bruker SebaMed produkter vi, hørt at det ikke er så bra med natusan? En venninde som fortalte det, men hvorfor er det så mye baby-ting (kremer, shampo, olje, våtservietter osv) i Natusan hvis det ikke er bra?? Å hvis det stemmer at det ikke er bra, hva er galt med natusan merket??? Bare lurer!! Takk for svar!
Benni-min Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har alltid brukt natusan. Finner ingenting galt med det. Han har ikke vært tørr i huden og ikke hatt sår rumpe. Men han bader en gang i uka også, ikke hver dag.
@nemone Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Hei, Natusan scoret kjempedårlig på noen tester for noen år siden - de brukte noen stoffer som overhodet ikke er bra for de små. Men det er det slutt på nå, på nettsidene deres så står det litt om det. Jeg bruker Natusan når jeg ikke har favorittvåtserviettene mine tilgjengelig (liker Coop XP sine best).
Harald Ripultfør Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Jeg bruker også bare natusan og har bare gode erfaringer med det. Min har heller ikke hatt sår rumpe (hun bader to ganger i uka)
mammasgojente Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 noen av natusan produktene er faktisk farlige for babyen... du kan lese hvilke her: http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=2754
aimée Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 bruker aponti vi,,,kjempe bra og lukter kjeeeeempe godt bra mot sår rompe ...hehe
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 Bruk babyline isteden. Det er bedre for barnet og for miljøet. Natusan har en lang historie med ulumskheter i produktene,dette gjelder ikke bare babyprodukter. Sjekk gjerne gronnhverdag.no,så ser du hva du bør ligge unna.
Videlivi Skrevet 31. januar 2007 #9 Skrevet 31. januar 2007 bruker stort sett Pampers Våtservietter, men Natusan siner er også greie. Hun reagerer ihvertfall ikke noe på dem. Ble frarådet Natusan Sinksalve av helsesøster, så bruker derfor ikke den... =)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #10 Skrevet 31. januar 2007 Ville bare ha brukt "godkjente" babyprodukter er så mye hormoner og allergi fremkallende stoffer osv... Noen merker har blitt bedre men uikke av alle sine produkter.. Så skal man være sikker så følg den testen man har gjort på grønnhverdag og tv2hjelper deg.. til dem har tatt en ny.. Våtservietter er bare coop sine som er best coop.xtra er i tillegg veldig billig! Når det gjelder badeolje, shampo stellekrem osv så er babylineprodukter de beste ingen merklige stoffer i noen av produktene.. Andre merker kan ha bra produkter og noen ikke så bra produkter.. f.eks natusan stellekrem kom bra ut i testen men s andre produkter inneholder mye rart.. trodde også sebamed pampers natusan var gode produkter, men fikk vite om denne testen før tassen ble født så det var jaggu bra! han er nå 8mndr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå