Tamline Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Det gjorde jeg, og grein som bare det. Bra jeg var hjemme alene, for jeg satt rett og slett og tuta...haha:)
fox`y Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 ja jeg så d..klarte så vidt å holde tåra igjen.men lillemann blir så lei seg vist jeg gråter så må bare holde meg.. men d var rørenda ja..kjente bare hormonene hoppe i kroppen hehe=O)
*Sweetheart* Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Hva skjedde? Fikk ikke sett det i dag:(
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 nå ble jeg nysgjerrig også........for fikk ikke sett på i dag! hva skjedde???
Tamline Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2007 De skulle prøve å få snakket med Robbie. Så familien, Tasha, Kim og Flynn samlet seg og konfronterte Robbie med alt han hadde gjort. Til slutt så sprakk det for han, og tårene hans trillet mens han sa at han var så utrolig redd. Alle satt og gråt, og det var bare helt...hoff:)
Tamline Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2007 Tasha gjorde det foresten slutt med han etterpå, og når han la seg om kvelden lå han bare og gråt og gråt....stakkar!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 Takk for opplysningen:) Hehe..........får prøve og få med meg morgendagens episode da:)
Løvemor79 Skrevet 31. januar 2007 #9 Skrevet 31. januar 2007 Jeg så det, ja. Det var rørende det, men jeg begynte faktisk ikke å sippe. Det gjorde jeg derimot igår da jeg så Greys Anatomy! Noen som så det? Spesielt Da Izzy hulket og ba Danny være med å få hjertet for hennes skyld. For en skuespillerprestasjon! *Buhuuu* hehe.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 31. januar 2007 #10 Skrevet 31. januar 2007 hilde,kan jo se reprisen imårra da..som går kl.13.25 eller nokka
camnat Skrevet 31. januar 2007 #11 Skrevet 31. januar 2007 Ja jeg såg home and away i dag har sett det siden jeg var 14 år og nå blir jeg 27 hehe. Også Grey`s Anatomi såg jeg i går, de var så spennende at jeg har fått søskenbarnet mitt til å laste ned de siste episodene. Må bare se hva som skjer kan ikke vente til tirsdag. Så jeg og to venner skal se det i kveld. Episode 26 er forresten dobbel så i amerika har de delt den i 2 så det 28 episoder
*Sweetheart* Skrevet 1. februar 2007 #12 Skrevet 1. februar 2007 Digger Grey. Også han Dr Burke da. Akkurat når de har hjertet og alt. Ser noen av dere på Ugly Betty??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå