Gå til innhold

Jippi jeg fant dere!!!!!

sailor m1+2prinsesser :-))

Anbefalte innlegg

Jeg må jo ha vært i dvale som ikke har oppdaget dere før.... for en lettelse!!!! jeg har jo vært på slitere og ass.befruktning. og har nesten ikke giddet og verken lese eller skrive noe på 1 og 2.trimester for jeg er tydeligvis på en annen planet. hyggelig hver gang jeg kunne svare noe på ass.befr. men er jo begrensing på hvor mye gravid prat er bra og legge ut der for våre stakkars medsøstre som så over alt på jord ønsker seg hit. og jeg fant igjen folk jeg kjenner, ja dagen er reddet.

legger en link på oversikts linkene. men her er jeg altså etter lange opphold på div sider her på bim. nå i uke 25 med en prinsesse (sansynligvis) i magen.

klem

Fortsetter under...

Så rart at det er flere som ikke har oppdaget denne siden enda.

Men velkomme skal du være!! Kanskje det blir mer liv her inne nå når vi blir flere. Var noen som etterlyste aktivitet her inne skjønner du.

Så vi må vel prøve å bli litt flinkere.

Bra du endelig fant oss iallefall :)

Klem

Hei sailor.. det var hyggelig at de gamle kommer tilbake hihi..

Koselig at alt står bra til.. så kos :o)))

Selv sitter jeg her med hcg verdier på 826 på dag 21 fra 487 på dag 17.. så det er stigning.. er veldig redd fordi jeg har blødd hele helgen..

Men krysser alt og er gravid og prøver å slappe av til det motsatte er bevist..

Hei hei sailor!!

Koselig med kjente navn :-) Har lurt på hvor du har vært og hvordan du har det :-) Tenk at nå er du 25 uker på vei, guri som tia går. Jeg er i uke 22, og har fått en fin kul på magen som jeg er veldig stolt av :-)

Jeg trivdes ikke noe særlig på 1. og 2. trimester, det er rart hvor annerledes ting er når en har jobbet i flere år for å få en baby..

Håper du koser deg med magen din, så snakkes vi nok litt her inne fremover :-)

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...