Gå til innhold

babyjungle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å kjøpe TFK Jogster Twist fra babyjungle, og lurer på om noen har erfaring med det. Hva om man må reklarere, er det noe problem?

Jeg har bare sett vognen på nettet. Hvordan legges ryggen ned? Synest ikke noe om måten man legger ned ryggen på OTH og EWS.

Kalesjen på OTH er litt åpen på sidene, er det det på TFK? Vil ha det lunest mulig inne i vognen, selv om det er vanskelig med en slik type vogn...

Følger det med bøyle, eller må det kjøpes seperat?

Hvilket type regn/stormtrekk anbefales? Synest det med rundinger på ser tøffest ut.

Håper noen har tid å hjelpe meg litt : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bestilt derifra og er fornøyd.Hadde vogna på en uke.

Ikke måttet reklamere,men hørt om de som bare tok et bilde av problemet og mailet dem,og fikk tilsendt nye deler uten problemer.

Ryggen legges ned ved hjelp av glidelåser.uvant til og begynne med,men venner seg til det.

Synes ikke den ser så åpen ut som OTH,men ingen erfaring med den vogna.

bøyla følger med.

Har det svarte regntrekket,det med vinduer,funker bra.

Skrevet

Jeg har også bestilt derfra og var kjempe fornøyd med servicen og leveringa. Har ikke brukt vogna enda men bagen er kjempe lett og den kan legges sammen veldig enkelt. Også mye billigere enn i Norge, så jeg vil anbefale dem på det sterkeste.

Skrevet

jeg bestilte åsså fra babyjungle og fikk vogna i huset idag.jeg synes ikke vogna er åpen på sidene, fordi det går ann å dekke det til når en legger ryggen helt ned. jeg bestilte den andre regntrekk, den har også vindu foran som det går an å åpne. Var ute og trilla idag og er kjempe fornøyd. Synes de er flinke på service, hvis det var noe jeg lurte på så fikk jeg svaret via meil i løpet av noen timer. De tok seg tid til å sjekke ut det jeg lurte på. Anbefaller de på det sterkeste.

Skrevet

Endelig, Ruskemamsen ;o)

Her er vi bare sjuke, så vogna har vært ute av huset to ganger bare...

Skrevet

ja endelig=) MEN jeg måtte kjøpe ny vognpose. =( I oktober kjøpte jeg den nyeste voksi, betalte 2500 kr for den, men den var ALT FOR STOR for tfk, fikk nesten ikke plass til ungen. Idag var vi og kjøpte den fra Odenvalder bestnets eller hva den nå heter, ut med 1800 kr IGJEN, men den passer jo helt PERFEKT i tfk... =) så da var jeg fornøyd =) Liker ikke å ikke ha vognpose når det er så kaldt ute...

Men vi har triller i allefall 6-7 ganger de siste 2 dagene.. =) Selv med bekkenløsning =) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...