Gå til innhold

NY TRÅD for de som IKKE har blitt spådd :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

den andre tok det evigheter på ;) svarer dere resterende på den andre tråden først. deretter her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La inn på den gamle tråden samtidig som du la ut denne, så jeg kopierer over hit;)

Hei! Jeg vurderer å si opp jobben min og søke videreutdanning til høsten, men er litt usikker på om det er riktig tidspunkt!

Itillegg så skal jeg og min kjære endelig gifte oss....mener han er den rette for meg! Håper du kan se det samme;=)

Jeg er født 071068 Han 221169

På forhånd takk!

Skrevet

Hei Twig...:)

Ser du enda jente på meg...:?

F 290384

Tusen takk:))

Skrevet

Hei:)

Jeg: 23.10.85 Samboer: 19.06.86

Hvordan ser fremtiden ut for oss? Økonomi? Flere barn? I såfall hvor mange, kjønn, og når ca? :)-

Skrevet

Hei snuppejenta :) jeg har det ikke travelt så du kan godt hoppe over meg til du ikke har det så veldig travelt.. Bare lurer på om jeg kommer til å få meg jobb som jeg vil trives i snart? om du ser noen flytting i nær fremtid? og om jeg kommer til å bli gift og eventuelt når hehe (min kjære er en treging) ok økonomi? hvordan blir det med den fremover? ser for meg to rimelig stygge studielån og nudelvann til middag hehe..

Skrevet

sorry :) så først nå at vi IKKE skulle kopiere innleggene fra den andre tråen hit..

Skrevet

Jeg har ikke blitt spådd i den andre tråden :) (har forsåvidt ikke lagt inn sp.mål heller)

MEN, jeg lurer på om du ser en graviditet på meg? Evt. når/kjønn/antall? =)

Er født 120787, han 131183.

Skrevet

hei.. ser du om jeg er gravid eller blir det i nærmeste framtid?

meg 11,08,86

han 11,09,71

på forhånd takk..

Skrevet

Heisann:)

Jeg syns dette var litt artigt,og jeg lurer på om du kan se en graviditet på meg nå i nær framtid:)?

Jeg:280580

Han:060880

Tusen takk om du gidder;o)

Skrevet

hei.

orker du å ta meg også.

-når blir jeg gravid?

mange barn?

bryllupp?

ny jobb? har nettopp slutta i den gamle.

jeg:22.03.83

sambo.19.01.74

et annet spm: ser du ånder?

lurer på om jeg har min far med meg?

tuuusen takk.

klem klem

Skrevet

Hei, jeg bare lurer på om du kan se noe angående karrierevalg.

Det står mellom å velge mellom hjertet (ergoterapi), hodet(pedagogikk), sjelen(foto) og fornuft(økonomi) (om du forstår)...

Skal søke studier til høsten, og en liten pekepinn på hva jeg må lytte til.

Er født 19.04.06

Velger jeg det som ligger hjertet eller sjelen nærest kan jeg risikere en usikkert arbeidsfremtid, men jeg får bedrive noe jeg trives godt med, og som jeg er glad i å gjøre.

Velger jeg etter hodet, eller fornuften, vil veien bli lettere, jeg vil få jobb, men kanskje ikke trives med det jeg driver med. Men akk den enkleste utvei....

Klarer du å "se" hva som er den rette veien, hva valget faller på?. Jeg vet det kanskje innerst inne, men det sitter for dypt til å hente frem nå, hehe, og snart er det søketid ;-)

Skrevet

Hei hei!

Jeg vil gjerne bli spådd=)

Jeg er født 011179 og min mann 170979

Våre to døttrer er født 241104 og 080806..

Jeg lurer på om du kan se noe nytt barn de nærmeste åra?? (Kjønn?) Blir det husbygging?? (når?) Jobb???

Takker så mye på forhånd=)

Klem fra

Skrevet

Hehe, om denne blir litt for "tung" for deg, så bare hopp over... blir ikke skuffet ;-)

Skrevet

Hei!

Stakkar, jeg synes synd på deg som bli maset på hele tiden;(

Men jeg klare jo ikke å være noe bedre selv da, lurer på om du ser noen barn på oss? Når og kjønn?

Jeg født 09.07.84. Mannen født 02.06.79

På forhånd takk!!:)

(Kopiert fra den andre tråden, jeg er "først i køa" der:)

Skrevet

Hei igjen Twig :o)

Lurer på om du kan se om samboeren min får seg ny jobb i nærmeste framtid (han har søkt på en jobb nå)? Event. når? Han er født 120274

På forhånd tusen takk :)

Klem.....

Skrevet

Hei

Jeg venter barn nå i april..Det blir mitt tredje barn..Jeg lurer på om du får opp flere svangerskap på meg i fremtiden?? Og da evt.når? og kjønn?

Lurer også på om du får opp noe bryllup på meg?? Det har vi tenkt litt på skjønner du..Jeg er født 30.03.71

Skrevet

Hei hei..

Hvis du har tid og krefter..

Ser du en graviditet i nærmeste framtid?

Jeg er født 28.01.84

Takk:)

Skrevet

Hei

Nå har jeg gått arbeidsledig i 3mndr (skulle ikke tro arbeidsmarkedet var godt...) Og jeg vil så gjerne ut i jobb. Søker og søker og søker. Når blir det min tur? Og vil jeg trives?

Jeg vil jobbe 1års tid hvis jeg trives i jobben før vi prøver på barn nr.2.

Går dette min vei?

Jeg er født. 181277

Mannen: 05.12.80

Ha en riktig fin dag. Ser du har mye å gjøre....lykke til.

Skrevet

Hei! Du har ikke spådd meg før, så jeg prøver her hos deg nå. Ser du om og evnt når jeg blir gravid? Har prøvd en stund nå...... Meg 010473

Han 130370. Vi har to barn fra før.

Tusen takk:-)

Skrevet

hei!

du spådde at jeg fikk 4 barn...bare lurer på om du ser når og hvilke kjønn?!?! kan du se hva kjønn jeg har på de to som jeg har nå??

ellers ser du noe på meg??jobb,bryllup??? alt!!!! hi hi!

Jeg er født 200281

samboer 210581

1 barn 020304

2 barn 010206

Venter spent! JEG ELSKER Å BLI SPÅDD!!!

Skrevet

Hei!

Jeg lurer litt på helse og event flere barn...

Kan du se noe?

Jeg er i en fase der jeg tviler veldig på jobben, jeg vurdere å finne meg en utdanning.

Jeg har så lyst på et barn til, men vet ikke om det er riktig tid for det.

Jeg har også hatt en del problemer med helse, kan du se noe der for meg?

Jeg er født juni -76

Takktakk!

Skrevet

Hei! Får jeg ny jobb snart? HAr ett barn men ønsker ett til, kommer det flere? Er født 250477 min mann er født 220471

Skrevet

Min samboer syntes dette er så spennende etter at jeg har fortalt litt herfra så derfor lurer han på et par ting som han håper du kan svare på:)

Holder vi sammen?Han venter på firmabil kan du se hvordan bil?Vil han trives i jobben fremover?

Han er født 05.06.80

Jeg:16.08.82

Skrevet

heysann!

Lurte på om du kunne se litt på meg oxo.

Jeg er født:180385

samboern:050375

kan du se noe gravidetet på oss og når?

Kjønn?

Kommer vi til å gifte oss?

"Er vi de rette for hverandre?"

Takker på forhånd.

Mvh Bluebabe

Skrevet

Hei hei. :-)

Kimby tror kanskje jeg er gravid nå, ellers ville jeg bli det veldig snart, hva ser du? Føler meg fryktelig uvel om dagen....Er jeg gravid nå? Eller blir jeg det snart? Ser du om svangerskap og fødsel går bra, er ikke noen ungdom lenger..hehe...

Født: 271064

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...