Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoff begynte å blø litt i går kveld,men i natt har det kommet mye.Er veldig lei meg nå,får vet at dette er over for denne gangen.Får ta en liten pause nå,prøve å leve normalt en stund,før vi prøver igjen.Har ikke lyst til å gi opp heller.Dere for ha lykke til alle sammen her inne,melder meg ut en stundnå tror jeg.Takk for all støtte jeg har fått her inne,det trenger vi alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men snuppa da, har du testet?? hvilken dag er du på???

Skrevet

Er på dag 10 i dag,har ikke testet men føler meg sikker.Har menssmerter og ingen symtoner.må ta en blodprøve på fredagen uansett.Kan jo teste i morgen tidlig,da blir jeg overraska skal den være posetiv.Du får ha lykke til Tullemor.

Skrevet

Ta en test, det gjorde jeg også og den var jo positiv.. tenk å mye jeg har blødd da... og her stiger hcg!!!!!

Er ikke helt rolig ennå men jeg prøver å slappe av og være gravid til det motsatte er bevist!!

Krysser alt for deg snuppa...

Skrevet

Hei

Uff dette var trist å lese:-( Men ikke gi opp!!!!

Føler med deg, er helt knust etter runde 1 jeg.

Men dette er kompliserte greier, mannecellene er

fremmedlegemer i livmora, som livmora vil forsøke

å frastøte seg.. Men du fikk satt inn 2 egg sant?

Ikke mist motet ennå, vent og test og ta blodprøve!

Trøsteklem

Skrevet

Takk for det,skal teste i morgen,da ser du meg igjen,hvist testen er positiv.Du har vore en god støtte for meg og håper sååååå at det går bra for deg.Du fortjener det. Klemmer.

Skrevet

Takk for det,vet jeg ikke er alene om å ikke få det til.Skal ta en test i morgen.Ø nsker deg lykke til videre.

Skrevet

Veldig leit å lese, men jeg sier tvi-tvi og lykke til med testen i morgen!

:-)

Skrevet

Huff og huff, det er så tungt med disse oppturene og nedturene! Men det trenger jo absolutt ikke å være over enda. Flere har følt seg sikre, men allikevel vært gravide... Ønsker deg masse lykke til med testingen i morgen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...