Gå til innhold

hvor mange dager igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag har jeg 43 dager igjen til terminen, bare 3 dager igjen til jeg kan kalle meg høygravid. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

23 dager igjen til termin men den brukes ikke (ble gravid på pillen) vurderes for igangsetting om 20 dager men i følge legen på føden ser det ut som om kroppen min snart vil gå i fødsel da alt er klart og babyen er stor nok ca 3,5kg.

Skrevet

22 dager ;-)

Skrevet

Jeg er ferdig om 29 dager:)

Skrevet

1 dag...

Skrevet

Hmmm.... Jeg har null dager igjen.

sitter å venter på at noe snart skal skje!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

51 dager:)

Skrevet

19 dager.

kan det skje noe nå?? væææær så sniiillll.....?

Skrevet

41 dager igjen ti ul termin, men den har dem gått bortfra da det ser ut som mens termin er den mest rette likevel. Da har jeg 27 dager igjen:)

Barnet har lagt seg ned i bekkenet og kroppen har startet fødselsforbredelsene. Så det er ikke umulig det blir februar baby like vel. Var inne og så på nurket i uke 31+2 da veide hun 2600g :)

Skrevet

55 dager igjen, og hun veier nå 2.6 kg.... Hjeeelp :)

Skrevet

21 dager... Begynner med permisjon fra i morgen. Jippiiiiiiiiiiiiiiii!

Skrevet

50 dage igjen. høygravid om 10 dager tjho

Skrevet

Hmmm... 4 dager over termindato. Sukk.... Gleder meg til å se hvem den lille er og er mye mer utålmodig enn jeg hadde trodd! Har hele tiden tenkt at det kan bli februarbarn, men nå synes jeg egentlig det er nok!

Skrevet

33 dager igjen

Skrevet

52 her! Ser fram til at tallet snart bikker under 50!! :-)

Skrevet

36 i følge UL-terminen, 26 i følge mens-terminen...håper på barn i slutten av februar..lenge nok å vente.. :-)

Skrevet

Jeg har 21 dager igjen... gleder meg masse!!! hehe..

Skrevet

- 3 dager... og i dag kom tårene... griner for ingenting og er dritlei, men kan jo enda ta sin tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...