Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 34+4 i dag, og har de siste dagene merket så lite bevegelse...

Prøvd å spist noe søtt osv, men det hjelper ikke. Kjenner bare noen få dunk om dagen. Før har det vært sånn at magen har bula ut til alle kanter flere ganger om dagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig er det at h*n har liten plass, syns jeg har hørt/lest at de bruker å roe seg den siste tida. Men hvis du bekymrer deg for det kan du jo ta en telefon til lege/jordmor. Bedre å være på den sikre sida!

Håper du finner ut av det!:)

Skrevet

Ring føden å få en sjekk jeg ble lagt inn til observasjon fordi babyen var så rolig (hadde høyt bt og ett par andre ting også som jeg ikke var klar over da jeg ringte føden)

Skrevet

var sånn her og nå i helga,så jeg ringte føden,ble bedt om å komme inn for en sjekk,ble lagt inn til observasjon over natta,skal tilbake i mårra for en ny sjekk..

så ville nok tatt en tlf var jeg deg..

Skrevet

Æ e no 39+ 4 idag... å babyen har ikke mye plass, men den presse rompa opp i ribbena på mæ, fotan ut på andre sia, og hendern ne mot lysken.

Trudde den sku roe sæ masse ned no på slutten, men nei.

Men det e faste rutina på min skatt. Den gjør lite av sæ før 12 på dagen, og mellom 13:00 og 16:00.

Tar sæ en liten runddans etter det, så stille tell natta igjen.

Hadde en liten periode, huske ikke kor langt æ va på vei da...men trur æ va ca som du e no, så va den litt roligere..

Men æ syns no at istede for å gå å bekymre dæ, og kanskje tenke nån tanka som kunne vært unngått, så e det bare å ringe å snakke me dæm på sykehuset.

Dæm tar no sånt rimelig alvorlig.

Æ ringte en gang iallefall i uke 28, og det tok en halv time fra æ ringte tell æ satt i stolen der oppe. To lega å så på mæ, ul og alt mulig..

Så ikke plag dæ sjøl... Kanskje har bare babyen en sløveperiode..

Skrevet

Ja.. tror jeg ringer.. Men kommer meg ikke dit nå da! Sambo jobber til i kveld en gang... Blir så teit om jeg ringer, de ber meg komme, så sier jeg.."ja, men må vente noen timer da.. Har ikke skyss"

Ehm..

Skrevet

Da ringer du i kveld det passer ofte best for dem allikevel legene har det travelt på dagtid og de tar vanligvis en ul for å sjekke gjennomblødning i navlestrengen osv. På føden sier de at det er viktig å få en sjekk når man synes det er lite liv og det er ikke bra for babyen at mamma er urolig og bekymret.

Skrevet

Ja.. Da tar jeg en telefon i kveldingen jeg...

Tusen takk damer!

Skrevet

Fortell oss hvordan det gikk da. Alt er sikket helt i orden!! :)

Skrevet

Da jeg var inne pga lite liv var det fordi at jenta hadde snudd seg innover..

Men de sa til meg på føden at det skal ikke bli mindre liv men mer runde bevegelser!!

Men ta en telefon du for gutten din har helt sikkert skiftet stilling og da merker du ikke sparka/bevegelsene så bra!

Skrevet

ringte føden i går pga samme problemet, men når di hørte at jeg hostet fikk jeg da bare beskjed om at jeg kunne vente til i dag å snakke med fastlegen..... trodde di skulle være der for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...