**synne** Skrevet 31. januar 2007 #1 Del Skrevet 31. januar 2007 Ok, nå må jeg bare få klage min nød, jenter... JEg er så sliten!!!! Har jo egentlig ikke grunn til det, etter barnefri tur og greier..men sov så lite på turen, og lite i natt, og lite hele uken egentlig... Og så blir ikke snuppa noe bedre av bronkitten, vi får ikke i henne nok medisin til at det hjelper.. eneste er at feberen er borte.. Hun spiser ikke, drikker nesten ikke..likevel er det full guffe... JEg skjønner det ikke... Tre bæsjebleier i dag!!! -Hvor det kommer fra vet ikke jeg, for hun spiser jo så minimalt... Er gjennomvåt av svette i dag..vondt i hodet, har bare lyst å grave meg ned... OG så fikk vi ganske negativ tilbakemelding på en oppgave på skolen..så hele oppgaven må gjøres om...og så ja..uff.. Snuppa er grinete og klengete og alt er bare galt i dag,... All middag og yoghurt havner på gulvet... ææææææææææ!!!!!! Blir gal!!!!!!! Og rett etterpå maser hun om å få mat... Men uansett hva jeg tilbyr så er det feil... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 1. februar 2007 #2 Del Skrevet 1. februar 2007 Offda.... håper jenta di er blitt bedre nå... natalie hadde luftveisinfeksjon og øreneseøye betennelse forrige uke, og vi slet litt med å få i henne pencilinen første dagene, men tilslutt så nektet hun å spise uten at hun fikk den.. hehe (lurer på hvordan det går i morgen for i dag var siste dagen) Skjønner du er sliten og klar! Jeg som får sove hele natta og ikke er gravid (det tar noen krefter det også) blir skikkelig sliten når natalie er i det humøret... Lykke til med innsendingen da... håper lærern er i bedre humør neste gang! hehe og så får du få mannen din til å passe snuppa i helga så får du sove leeenge om morgenen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå