Gå til innhold

Melk i puppene om natta

mittlillebøllefrø&bøllefrøkna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har det? Våkner som regel opp med en liten flekk på lakenet (ca 1-2 cm i diameter). Men nesten aldri på dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det hos meg også. Er du langt på vei?. Jeg er 37+ 2.

Skrevet

jeg å! holdt på å le meg skakk fordervet første gang jeg så det. Varsikkelig våt på t shorten rundt bryst vorten. trodde først jeg hadde siklet , mennår jeg trykte pånipla så kom det ut mere og da kom det andre sjokket. Du skjønner at i mitt lille hode så har jeg trodd at vi hadde bare et hull det kommelk ut av, men det kom jo ut over alt. hahahha. Jeg flira så jeg holdt på tisse meg ut. Samboer holdt på å dø:)

Skrevet

32+4 er jeg nå. Har vel hatt det et par-tre uker tenker jeg, men har blitt mer og oftere nå i det siste.

Sover du med bh om natta?

Skrevet

Anonym! Hahahahaha, vittig!! :D

Skrevet

var ikke meninga å signere med anonym. Jeg sover ikke med bh. dafår jeg ikke sove. har aldri klart det. må ha visse ting i fri flyt.

er 33+2

Skrevet

Hehe, ja samme her. Tenkt at jeg bare får la det strømme (!), så får jeg heller skifte sengetøy litt oftere.

Men lurte på en ting til mens vi er inne på dette. Det lukter ikke noe særlig melk av det... Trodde morsmelk luktet som sur melk når det har kommet ut og sånn..? Eller er det gjerne fordi det ikke har blitt "skikkelig melk" enda?

Skrevet

Hmm jeg har hatt råmelk siden uke 18 og det blir liksom bare mer jo lenger jeg kommer. sitter jeg med genser uten bh jadda der er det en våt flekk gitt:-/... men lekker heldigvis bare når jeg ikke har bh på så trenger ikke innlegg ennå:-).. er bare 28+4 nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...