Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

like morsomt hver gang når noen roper...=o)

Hvis dere tenker på TR så var hun bare litte grann og forsvant løpet av dagen i går...Har ikke sett henne siden...*kløsegihodet* Skjønner ingenting jeg...

Men er litt sur i dag da...Ikke helt i form... Snørrete...=o(

Har skrevet et innlegg på "når mannen ikke er klar" ...Linken hvis dere vil lese...Nederste er det nyeste..

http://www.barnimagen.com/forum/thread/8005406

Og blir kvalm å prate med sambo...Æsj.... Bare tenke på han...*grøss*

hva med dere?? Noe forandringer, IKM, Symptomer;EL TR?? Henger ikke helt med...Ikke nok med tett nese men hodet er også tett...hihi...

Skal på strømmen nå så er vel ikke tilbake før i kveld...Så skriv masse så har jeg noe lese når jeg kommer tilbake...=o)

Snakkes da...

Masse klemmer til dere...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8027578-babycakes/#findComment-8027803
Del på andre sider

veeeel.

har el i dag eller i morgen tror jeg faktisk.

fant masse virkelig strekkbart el slim i dag.

men sambo er jo sendt ut på jobb. kommer ikke hjem før lørdag *deppe*

ellers tar jeg kvelden heeeelt med ro.

muligens få litt besøk senere i dag.

morgendagen går med på jobbing og klesvask, fredagen er det fest for oss ansatte i bhg, lørdag kommer sambo hjem- rett i seng da ja... he he. bursdag hos morfar senere på kvelden.

såååh, er deilig med slappav i dag :)

akkurat nå steker jeg meg en halv kilo sjampignong... var visst eneste som fristet til middag (haaaater å spise alene)

leste innlegget ditt der.

ta dere en skikkelig prat i dag. greit for deg å få ut alle disse følelsene. håper dere kommer opp med noen smarte løsninger da. og om ikke annet: herlig sex etter en krangel :)

krysser virkelig fingrene for at du er gravid. det høres veldig sånn ut nå :)

kan krysse bein og hele pakka også. he he

sambo er ikke her.

nesten så han skulle etterlatt meg med en beholder med sperm jeg kunne putta i meg i dag. hahaha

joa..

mye liv her :P hihi

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8027578-babycakes/#findComment-8028940
Del på andre sider

Jeg sitter her da, med den j.... tanta som herjer i kroppen... Hmmmmfffff!!!!!

Ellers har jeg fått innkalling til ultralyd av bukspyttkjertelen!! Jeg vil heller ta ultralyd av en bebis jeg altså, blåser vel i bukspyttkjertelen jeg!!! Møkk!!!

Men, men det er jo bra de prøver å fikse meg da!!!

Ellers er jeg så vannvittig trøtt om dagen, at jeg er helt kvalm! Sovna faktisk på jobb i går, litt småflaut....

Det er ikke greit med disse gutta, babycakes!!! Hååper inderlig at det ordner seg for dere snart, og du kan bli putta på tjukka!! Haha!!

Beholder ja, Lioevr, det mente jeg og, når han stakk av under forrige EL!!!

Men nå har jeg sørget for at vi skal på hyttetur bare han og jeg neste gang jeg har EL!! *låsehaninne*!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8027578-babycakes/#findComment-8037041
Del på andre sider

Hehe... Morsomme dere jenter...=o)

Advare dere på forhånd.... LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT..... Hvis dere gidder å lese...=o)

Lioevr: Kjedelig at sambo din er borte til lørdag da... Håper EL din komer da og ikke før...Krysser med deg...Du kan godt krysse beina for meg.... men bare frem til lørdag....Hihi....

Lenekatt: TR på besøk ja... Be hene pakke sammen å gå... Og si at du ikke har lyst å se henne på 1 år...=o) Sovnet på jobben...Kan vel si at det er godt du ikke er advokat og sovnet mitt i et rettsmøte(??)...hehe...Ja det er godt å sove når man er trøtt og ikke når man MÅ...

Beholder med svømmere skulle vi alle hatt... Sluppet all maset på sambo...

Tror forsatt jeg IKKE er gravid.. men hadde da ikke gjort noe for min del...

Hadde en samtale med sambo i går...Huseker ikke så mye av det, for jeg gråt mesteparten...ikke gøy...Kom opp mye og jeg synes vi ikke kom til noe løsning...Synes jeg ikke fikk noe konkrete svar av sambo så han kommer ikke til å forandre mening på en goood stund...Dessverre...=o(

Er forsatt lei meg og klarer ikke å være blid, for jeg kan ikke annet enn å tenke på søsken til gullet vårt...Sambo har sagt til meg at jeg skulle love å være blid i dag... Sa at det kunne jeg ikke love men skal se om jeg klarer... Foreløpig, ikke klart...=o(

Skal ikke så mye å tippe meg over på grine nivået.... Bare noen sier lavt BØ til meg så begynner tårene å komme... Veeeldig følsom for tiden...

Vi var på hoppeloppe land med gullet vår i går, det var gøy... Sambo sa jeg skulle tenke på hvor gøy han hadde det og være glad for det... Klart jeg er det, men det hadde vært mye koseligere med søsken...

Så alt i alt så ser ikke jeg noen løsning i dette tullet og vet ikke hva jeg skal gjøre... Så her står vi:

1) Viktig for han at jeg ahr en utdannelse og det sa han...Glemte da og spørre han om det hadde noen stor betydning for om jeg hadde utdannelse... For jeg er den samme uansett... Skal spørre etterpå...

2) Barn blir det ikke på lenge... Han tvi holder på økonomi, skolen min, at vi ikke har plass, og at han ikke er klar... Det siste er jo greit da...

3) Han vil at jeg skal være blid 24 timer i døgnet... Vel jeg fikk inntrykk av dette og at han vil at jeg skal glemme alt om baby og sånne ting... Lettere for han enn meg...For dette er noe jeg ønsker nå ikke om 3-6 år...

4) Han sa at han ikke mente å trøkke meg ned og være slem, men at han ville mitt beste... Hvis han tror dette er for mitt beste så burde han grave seg en grav for da kjenner han meg ikke godt nok... Vi ha da vært sammen i 6 1/2 år så han burde kjenne meg veldig godt nå... Tydligvis ikke...

5) når det gjelder forlovelsen og sånt så er det jeg jo enig at vi skal vente med å gifte oss til jeg har fått meg jobb... dette for å kunne betale for bryllupet så det er jo greit... Ringen gadd jeg ikke si noe om får ta det senere... Når jeg spurte han når vi skulle fortelle foreldrene våres at vi har forlovet oss så hadde han tidligere svart om 1 år... Selvsagt tok jeg det til meg og ble lei meg for jeg tror jo på alt han siere...Tok dette også opp med han og da sa han at han tullet bare... Ville bare vente til det riktige timingen... Griet nok... det ut av verden...

Vel det er sikkert mer, men det var dette jeg kom på nå...

Klem til dere snuppelupper....=o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8027578-babycakes/#findComment-8037228
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske greit at jeg ikke er advokat ja... men da kunne jeg jo bare sittet på kontoret og sovet med beina på bordet....

Uff, er ikke greit å være sånn trist som du er nå... Og når man først har begynt å være trist, så blir liksom alt trist!!

Men prøv å glede deg over gutten din, og at dere faktisk har en familie sammen! Det kunne vært verre!(fattig trøst men....)

Har sett bilde av gutten din, og han er jo sååååå god!!!

1) Utdannelsen: Det tyder jo på at han tenker på deg og familien han har ansvar for da, for han vil tydeligvis at du skal få lov til å bli det du har lyst til! Han kunne vært drittsekk og sagt at du måtte jobbe, og at dere ikke hadde råd til at du studerte! Dessuten kan det hende at han ikke vil at du skal føle at du viet hele livet ditt til barna og ikke fikk brukt deg selv!!

2) Som jeg har sagt før: Kanskje han er redd ansvaret det er å få et barn til? Vi jenter er veldig sånn at vi tenker på at vi skal gi barna omsorg og kjærlighet, men jeg tror gutta er mere sånn at de bekymrer seg for om de kan ta vare på oss økonomisk... Det at han ikke er klar, kan jo bare være en unnskyldning for at han er redd!

3) Menn bare er sånn!!! Min også er håpløs på det "å være blid hele tiden"!! Jeg får såørsmål hva det er jeg er sur for hvis jeg legger meg med klær.... HELLO???

Kanskje han bare er litt lei akkurat nå, han er sikkert ikke happy for at du er lei deg og for at han ikke kan gi deg det du vil ha akkurat nå!!

Jeg er fortsatt i den troa at hvis du slapper av litt med det, og prøver å fokusere på noe annet, så kanskje han ikke er så tverr, og så snur han!!! Jeg håper det for din skyld i hvertfall!!!

Sånn, nå har jeg sikkert provosert deg litt, men jeg prøver bare å få deg til å se litt lysere på livet, vennen!!!

Det ordner seg skal du se, og inntil du får en ny, får du kose deg med gullungen din!!!(og sambo da såklart!!)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8027578-babycakes/#findComment-8037619
Del på andre sider

Hehehe... Nei da du provoserte meg ikke... Skal egentlig ganske mye til og så kommer det jo ann på humøret....

Takk for at du synes gutten min er god, for det er han...=o) (bare for å gni det litt inn =o) )

Jeg har jo ikke noe annet valg å bare kose meg med gutten vår...Får prøve det med sambo også... Har ikke lyst, men får gjøre han litt glad da...

Skal nå på SHOPPING!!!!! Tror det er dey eneste som får meg happy igjen nå...hihi...

Ja, han bryr seg og jeg synes det er greit... til en viss grad... Vil på en måte også klare meg litt selv og, og ikke få alt servert...

Vel, skal dra nå ,men kommer tilbake i kveld, kanskje... Mne i morgen er jeg her....=o)

klemklem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8027578-babycakes/#findComment-8038460
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...